Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl5 44

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Handje tegen een reg dit keer. Ik heb een hekel aan minraises maar ik wilde de bets hier over turn en river verdelen zodat het niet teveel in 1x zou zijn. Ik was bang dat villain overpairs op T weg zou leggen op een shove.
      Heb ik dit goed gespeeld?

SB ($5.34)
      Hero ($5)

Dealt to Hero 4:club: 4:spade:

fold, fold, Hero raises to $0.15, fold, SB raises to $0.40, fold, Hero calls $0.25

FLOP ($0.85) T:diamond: 4:diamond: 7:club:

SB bets $0.60, Hero calls $0.60

TURN ($2.05) T:diamond: 4:diamond: 7:club: 7:diamond:

SB bets $1, Hero raises to $2, SB calls $1

RIVER ($6.05) T:diamond: 4:diamond: 7:club: 7:diamond: 5:club:

SB bets $2.34 (AI), Hero calls $2 (AI)
  • 3 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Is dit niet eerder een post voor het HU-forum? :)

Ik denk dat ik hier gewoon de flop al raise...dat lijkt imo meer op een draw dan op een set. Daarnaast moet je hier eigenlijk ook wel protecten én een flopraise is meestal toch zwakker dan een turnraise.

Zoals het nu loopt is het natuurlijk prima, maar op de flop zijn er heel wat handen die zullen afstacken maar die op de turn of river niet of minder snel zullen afstacken (als een draw aankomt of als er een overcard valt).
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Het is niet HU, heb de andere spelers weggehaald geloof ik.
      Ik heb flop niet geraised omdat ik dacht dat de kans dat villain een draw heeft kleiner is in een 3bet pot en hij bet zelf al groot. Je hebt wel gelijk dat hij eerder een overpair weglegt op een turnraise dan op een flopraise..
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Helemaal omdat hier een draw aangekomen is op de turn, een overpair zie ik hier vaak afstacken omdat je hier goed kan semibluffen op zo'n board en hij uiteraard wil/moet protecten op deze flop, zonder draws gaat het hier uiteraard wel op een set lijken.

Als ik hier in villian zijn plaats zit met bijvoorbeeld AA/KK/QQ/JJ dan ga ik hier zeker nog een flop raise callen en dan ben je me op de turn wel kwijt :P als er een FD aankomt.

Zoals je hem nu speelt zet ik jouw vaak op een flush op de turn en ga ik hier niets meer investeren met overpairs