NL2 Sh AA /71.03

• michel2311
      michel2311
      Bronze
      Preflop makkelijk natuurlijk. Flop paired board met 2 vrouwen, standaard cbet ongeveer 1/2 pot voor value. Ik ga ervan uit dat villain mij zal raisen als hij een vrouw heeft. Op de turn wederom een 1/2 pot bet maar nu raised villain mij. Wat hier te doen. Eigenlijk verwacht ik niet dat villain hier een 3-kind vrouwen heeft. Ook hier geld weer dat als ik shove ik een enkele keer tegen een betere hand loop maar vaker tegen een mindere imo. Is dit een goede gedachte?

PokerStars - $0.02 NL (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 4

CO: $4.66
      BTN: $3.01
      SB: $3.42
      Hero (BB): $2.00
      UTG: $2.49 (V:33/P:15/H:89)
      MP: $2.97

SB posts SB $0.01, Hero posts BB $0.02

Pre Flop: (pot: $0.03) Hero has A:heart: A:spade:

UTG raises to $0.06, fold, fold, fold, fold, Hero raises to $0.18, UTG calls $0.12

Flop: ($0.37, 2 players) Q:heart: Q:diamond: 7:club:
      Hero bets $0.20, UTG calls $0.20

Turn: ($0.77, 2 players) J:diamond:
      Hero bets $0.40, UTG raises to $1.47, Hero ????
  • 3 antwoorden
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Qx gaat je op de flop echt niet raisen.. Hij zit IP en door te raisen ga jij heel veel handen opgeven waar je wel mee door zou barrelen op de turn. Ik denk dat ik hier gewoon afstack, puur om het feit dat hij nogal loose lijkt te spelen. Stat als AF kan je hier erg goed helpen, hoewel je sample minimaal is.
    • K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      meer preflop, 0.24.

tsja turn is beetje een kut-spot.. ik zie hem hier vaak trup QQ hebben... omdat dit denk ik een lijn is die fish vaak met trup QQ nemen... op hogere limieten zie je dit misschien vaker als semi bluf omdat het er juist zo sterk uitziet..
      wat voor hand kan het anders zijn? AJ?

Dit wil niet zeggen dat ik in-game de discipline zou hebben om azen neer te leggen, maar ik verwacht hier heel vaak trup QQ te treffen...

Als je denkt voor te liggen op z'n range moet je in ieder geval op de turn all in gaan, voor .15ct meer gaat ie niets meer wegleggen, dus wil je die 15 ct er op de turn in hebben, omdat er nog een kleine kans is dat ie die 15 cent er op de river niet instopt..
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hoi Michel,

Als ik OOP zit 3bet ik wat groter puur omdat mn OOP 3bet range vrij polarized is

De Flop is fine alleen moet je je afvragen of ie nog een barreled gaat callen met slechters op de Turn.

Als dat niet het geval is bluf je in feite met AA om Qx te laten folden, nou is dat niet zo'n heel goed idee dus als je bet & geraised wordt is het voor mij een fold omdat de pot odds dicteren dat deze speler niet genoeg % bluffed om je call profitabel te maken.

Denk dat ik de Turn c/c en de River c/f

Mvg,
      Gerv