Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

wanneer bonus kopen

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      ik ben een beetje newbee bij part poker, maar wanneer is nou het beste moment om een bonus te kopen. Ik heb begrepen dat je die bonus vrij moet spelen dus spelen zonder bonus is sowieso -ev lijkt mij.

Ik snap ook niet of de ene bonus beter is dan de ander, ik heb nu bv 2k party points. Zo heb je bv voor 1500 punten een 80 dollar bonus of 50 dollar cash.

Voor 3000 punten heb je dan weer 200 dollar bonus dus tja ik twijfel heel erg tussen door grinden zonder bonus tot ik genoeg punten heb voor

Palladium 10,000 $600 Cash 12.00% $1,000 Poker Bonus 20.00%

Maar dan speel ik tot ik 10.000 party point heb zonder bonus. Ik heb minimaal 2,5 maand nodig om 10.000 punten te maken.
  • 6 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Wanneer je Palladium kunt worden moet je gewoon sparen voor de $3k bonus. Die is het beste value totdat je Palladium Elite wordt.

Zonder bonus spelen maakt niet uit, het gaat erom hoeveel je terugkrijgt per Partypoint, en dat is bij die 3k bonus veel meer dan bij andere bonussen. Het vrijspelen duurt ook niet zo extreem lang, die $3k bonus is 5k partypoints om vrij te spelen.
    • TimPS
      TimPS
      Silver
      Hey giraffe,

Even wat meer informatie:

Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
      ik ben een beetje newbee bij part poker, maar wanneer is nou het beste moment om een bonus te kopen. Ik heb begrepen dat je die bonus vrij moet spelen dus spelen zonder bonus is sowieso -ev lijkt mij.
      Als je nieuw bent op PartyPoker, ben je nu de first deposit bonus aan het vrijspelen, neem ik aan? Dat wil op zich al zeggen dat je niet helemaal zonder bonus aan het spelen bent, wat dus al goed is.

Ik snap ook niet of de ene bonus beter is dan de ander, ik heb nu bv 2k party points. Zo heb je bv voor 1500 punten een 80 dollar bonus of 50 dollar cash.
      Dit is meteen de reden waarom ik hierboven niet zei: "inderdaad, spelen zonder bonus is -EV". Klopt immers niet helemaal, want hoe langer je je PartyPoints opspaart, hoe hoger de procentuele rakeback is die je krijgt per bonus. Voor de $10 cashbonus van 500 PartyPoints, krijg je bijvoorbeeld 4% rakeback, terwijl je voor de $200 bonus waar jij het over hebt, al 14% rakeback krijgt.

Bovendien is een bonus altijd meer rakeback waard, aangezien je die moet vrijspelen en tegelijkertijd opnieuw rake genereert. Voor een pokerroom is dat natuurlijk interessanter dan een cashbonus die onmiddellijk uitgecashed kan worden. Vandaar ook dat bonussen beter beloond worden.

Maar dan speel ik tot ik 10.000 party point heb zonder bonus. Ik heb minimaal 2,5 maand nodig om 10.000 punten te maken.
      Zonder bonus spelen, maakt niet enorm veel uit. Het gaat er vooral om hoeveel je terugkrijgt voor die bonus. Wat dat betreft is sparen voor die $3k bonus waar Yoghi over spreekt zeker +EV, als je bij PartyPoker wil blijven spelen. Met ~5k points per maand duurt dat niet zo gek lang.

Bovendien krijg je op PartyPoker ook heel erg vaak reloadbonussen of random bonussen, waardoor je die ook kunt vrijspelen.

Over het algemeen dus: hoe langer je jouw punten opspaart, hoe meer rakeback je krijgt. Uiteraard, als je een tussentijdse bonus wil vrijspelen, kun je dat ook gewoon doen. Dat is zoals je het zelf wil. Maar het is zeker niet zo dat je heel -EV bezig bent als je even geen bonus vrijspeelt.

Groetjes,

Tim
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ik snap niet dat je naar party bent gegaan en niet naar WTP trouwens maar dat terzijde. Bij WTP krijg je een statusupdate naar paladium bij 3k punten in de eerste maand.

verder dat wat yoghi zegt; wachten tot de 3k bonus en die vrijspelen. Tenzij je genoeg speelt voor palladium elite (10k punten per maand, = 5k rake)
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      ik ga ook vor die 20k pp's heb nu 11, maar tis wel de vraag of ik met HU 200-600 gnoeg actie krijg om te qualifyen voor paladium...
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Palladium Elite is 40k points dus ~6.7k$ rake per maand.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Palladium Elite is 40k points dus ~6.7k$ rake per maand.
      Ah, true.
      maakte een rekenfoutje.
      geen 10k punten per maand, maar ~13,3k