Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Hello

• Tailyn
      Tailyn
      Bronze
      Ik heb na 4 jaar zojuist mijn eerste post geplaatst;) Kon het posten niet weerstaan!:p

27jr, omgeving Rotterdam/Den Haag, sommige zullen mij maybe kennen van andere forums. Speel online van alles en nog wat (fun belangrijker dan $) en regelmatig in HC te vinden.

Vragen zijn uiteraard welkom!
  • 14 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Tailyn, Welkom!

en meteen mijn eerste vraag dan maar:

Wat weerhield je er 4 jaar lang van om een post te maken, en wat was nu de reden die je na 4 jaar dan toch over de brug sleepte? :s_biggrin:

Groetjes,
      Rene
    • pjerter
      pjerter
      Bronze
      Welkom Tailyn

Nooit te laat om mee te beginnen met posten Ik heb heb zelf ook een halfjaar gewacht met posten Begin het nu zelfs leuk te vinden.

Groeten Peter
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door pjerter

Nooit te laat om mee te beginnen met posten Ik heb heb zelf ook een halfjaar gewacht met posten Begin het nu zelfs leuk te vinden.

Groeten Peter
      Er zijn inderdaad heel veel leden die pas na een tijdje hun eerste post maken. Als je net nieuw bent is het toch vaak even de kat uit de boom kijken en een beetje meelezen zonder je meteen voor te moeten stellen.

Maar hopelijk werkt het voor de meesten dan inderdaad ook zo dat ze het daarna wel leuk vinden zodra ze de "grote stap" genomen hebben
    • Tailyn
      Tailyn
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey Tailyn, Welkom!

en meteen mijn eerste vraag dan maar:

Wat weerhield je er 4 jaar lang van om een post te maken, en wat was nu de reden die je na 4 jaar dan toch over de brug sleepte? :s_biggrin:

Groetjes,
      Rene
      Haha een hele goede vraag, als ik eerlijk ben heeft dat vooral te maken met het feit dat ik nooit naar Pokerstrategy ben gekomen voor de welkomsbonus. En er elke keer na inloggen weer de pagina tevoorschijn kwam waar ik mijn documenten moest opsturen. Eigenlijk heb ik daarom nooit verder rondgekeken. Inmiddels zijn we een paar jaar verder en post ik met grote regelmaat op andere forums. N.a.v. de introductie van rush en wat googlen naar geschikte strategien en charts kwam ik op PokerStrategy. En van het één kwam het andere ;)

Ben overigens redelijk te spreken over de opzet van het forum. Alleen qua activiteiten heb ik nog mijn vraagtekens.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Waar was je verder nog lid dan voorheen? Ook internationale communities, of alleen Nederlandstalige?

Maar in iedergeval wel mooi dat je ons gevonden hebt. Hopelijk kun je hier weer het een en ander opsteken :s_cool:
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      welkom

speel je ook live buiten het HC in Rotterdam ?
    • Tailyn
      Tailyn
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Waar was je verder nog lid dan voorheen? Ook internationale communities, of alleen Nederlandstalige?

Maar in iedergeval wel mooi dat je ons gevonden hebt. Hopelijk kun je hier weer het een en ander opsteken :s_cool:
      Was is niet het goede woord, vooral ben. Dat is de reden dat ik niet overal post, dan kan je net zo goed meelezen.

Pokercity, Pokernews en 2p2.
    • Tailyn
      Tailyn
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Last2Act
      welkom

Als het me uitkomt ;) Valkenburg was ik afgelopen jaar nog even. Scheveningen zo nu en dan. En daarnaast de gebruikelijke cashgames in de kroeg, clubhuis etc..

Jij?
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Tailyn
      welkom

Als het me uitkomt ;) Valkenburg was ik afgelopen jaar nog even. Scheveningen zo nu en dan. En daarnaast de gebruikelijke cashgames in de kroeg, clubhuis etc..

Jij?
      ik speel 4 tot 5x per week live in Rotterdam vandaar dat ik het vraag.
      Heel mischien kennen we elkaar wel joh :)
    • Tailyn
      Tailyn
      Bronze
      Ja? Dat zal dan wel. Moet eerlijk zeggen dat het de laatste tijd er niet van gekomen is. Hoop wel aanwezig te zijn bij de eastern series. Hoor je ook bij de skihutcrew?;)
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      nee dat niet.
      Ken wel een mooie lokatie met 2 toernooien per week op maandag en woensdag waar je na het toernooi ook kan cashgamen.

Kan hier helaas geen namen noemen, maar als je meer wilt weten moet je me maar even toevoegen op skype.
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Tailyn
      welkom

Jij?

Wel benieuwd welke kroegen/clubhuizen dit zijn.
    • Tailyn
      Tailyn
      Bronze
      nee dat niet.
      Ken wel een mooie lokatie met 2 toernooien per week op maandag en woensdag waar je na het toernooi ook kan cashgamen.

Kan hier helaas geen namen noemen, maar als je meer wilt weten moet je me maar even toevoegen op skype.
      Probleem is eigenlijk dat ik doordeweeks te weinig tijd heb ivm meer dan fulltime job ;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Als je daar veel mensen kent van je lokale toernooien kun je je buy-ins + biertjes misschien eenvoudig terug verdienen als je hen doorverwijst: