Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

HM 1 of HM 2

• 3 antwoorden
    • chocomouse
      chocomouse
      Bronze
      Als je graag een trager programma hebt dat regelmatig crasht, regulars waar je dagelijks mee speelt plots geen stats meer in je hud hebben, de tablescanner waar je manueel nog geen friends of regs kan toevoegen, dan moet je zeker updaten naar HM2. Ik heb er in elk geval spijt van. Imo is HM2 nog niet klaar voor release, maar hebben ze het er vlug doorgeduwd omdat de nieuwe Pokertracker 4 uitkwam...
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik heb er ook alleen maar negatieve dingen over gehoord tot nu toe. De stats zijn wel veel uitgebreider dus ik ga denk ik wel een keer upgraden zodra alle bugs er uit zijn.
      HM1 vind ik voorlopig nog wel prima, ik speel toch alleen maar microstakes :P
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Toen HM 2 niet werkte wilde ik HM 1 downloaden, maar dat kan volgens mij niet meer. Al helemaal niet als je HM 2 al hebt aangeschaft aldaar.

Ik zou zeggen neem een trial, dan kun je wel zeggen dat alles lekker loopt. Maar als je van plan bent te wisselen van site is dat nutteloos, het programma had bij mij veel problemen om iPoker winnings te detecteren in SNG's, bij een MTT moet ik de layout van een tafel iedere keer opnieuw inrichten (en soms zelfs heropstarten van HM), en ik kan ook niet de SNG's editen om de winnings manueel erin te zetten. Na een paar weken gebruik crashte hij steeds bij het opstarten, wekenlang gezocht maar opeens deed hij het weer op een magische manier.

Een vaag, onstabiel programma dat volzit met bugs (en die hoeveelheid hangt af van je site) IMO

support is vrij nutteloos, enkel de bug report op het forum is nog enigszins bruikbaar, als je geluk hebt. Maar meestal vertellen ze je dingen die je allang hebt gedaan (en wat ik ook al gezegd had dat ik dat heb gedaan). Volgens mij werken die lui daar zich uit de naad om nog wat van dit HM product te maken. :coolface: