Nl4 Kk

• Snoekelias
      Snoekelias
      Bronze
      Party Poker $4 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1692735
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $4.14
      Hero (UTG+1): $4.00
      MP1: $7.91
      MP2: $1.30
      CO: $4.53
      BTN: $4.00
      SB: $8.90
      BB: $4.20

Pre Flop: ($0.06) Hero is UTG+1 with K :spade: K :diamond:
      1 fold, Hero raises to $0.16, 4 folds, SB calls $0.14, 1 fold

Flop: ($0.36) 7 :club: 2 :diamond: Q :diamond: (2 players)
      SB bets $0.17, Hero calls $0.17

Turn: ($0.70) 2 :club: (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.40, SB calls $0.40

River: ($1.50) 9 :heart: (2 players)
      SB bets $0.04, Hero raises to $1.16, SB raises to $4.91, Hero calls $2.11 all in

Final Pot: $8.04
      Hero mucks K :spade: K :diamond: (two pairs, Kings and Twos)
      SB shows 9 :club: 9 :diamond: (a full house, Nines full of Twos)
      SB wins $1.64
      SB wins $6.00
      (Rake: $0.40)

Sorry maar ik gebruik geen HUD, ik had ook weinig tot geen gegevens van villain want ik zat maar net aan tafel. Ik wou gewoon weten of ik deze hand correct gespeeld heb. Mss met een hogere raise had ik hem eerder kunnen doen folden. Maar toen ik in de hand zelf zat wou ik niet te hoog raisen om slechtere handen te doen callen.
  • 4 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oke dan behandelen we villain dus als een unknown (hoe een average speler op die stake speelt dus).

Preflop kan je gewoon beter standaard 4BB openen en in late positions wat minder zodat je steals goedkoper worden en je dus niet veel verliest wanneer er resteals komen.

Als hij op de flop donkt is dat erg vaak een draw of een Q. Ik zou dus gewoon raisen voor value naar ongeveer 0.65$.

Als hij op de turn checkt denk ik niet of het veel uitmaakt of je 40c of 55c bijvoorbeeld bet. Dezelfde handen zullen callen. Zou dus de bet wat groter maken.

Op de river vuurt hij een soort van blockbet af en hij geeft dus aan met die move redelijk zwak te staan en goedkoop naar de showdown te willen (dit is meestal toch zo). Ik zou hierop dus gewoon een kleine raise naar 85c maken omdat hij niet graag een grote bet zal callen. Als hij dan pusht rept hij niet zoveel imo dus ik zou gewoon callen. Je wint ook nog van Q7/Q9. Je krijgt vrij goede odds
    • Snoekelias
      Snoekelias
      Bronze
      Bedankt voor het antwoord, jah op de river bet hij 4c. Waardoor ik dacht dat hij een vrij zwakke hand vast had en hij zo goedkoop mogelij kanar showdown wou gaan. Dus besluit ik maar te raisen en wanneer hi jvervolgens all in gaat, ben ik een beetje verrast en ik wist ik niet wat ik moest doen.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Snoekelias
      Bedankt voor het antwoord, jah op de river bet hij 4c. Waardoor ik dacht dat hij een vrij zwakke hand vast had en hij zo goedkoop mogelij kanar showdown wou gaan. Dus besluit ik maar te raisen en wanneer hi jvervolgens all in gaat, ben ik een beetje verrast en ik wist ik niet wat ik moest doen.
      Begrijp ik, is ook een erg vreemde line dat hij neemt. Zie je niet vaak. Hij rept 99 en voor de rest bluffs zoals missed FD, Q9 en Q7. Dus enkel 99 uit zijn range heeft je beat.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Hey Snoekelias,

Op de flop raise je best groot naar 0,80$. Je wil value halen uit Qx en flushdraws. Op de turn wordt het nog minder waarschijnlijk dat hij een set heeft (22 zijn quads, enkel 77 is nog mogelijk). Op de turn bet je dan ook ongeveer 3/4 pot voor value.

Tegen de river zal de pot dan al groot zijn, tegen een vis bet je dan all-in omdat hij je afcallt met een Qx. Tegen een meer decent speler kun je behind checken omdat je geen value meer zult halen.