Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl Tt

• Snoekelias
      Snoekelias
      Bronze
      Party Poker $4 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1692820
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: $1.20
      BTN: $4.75
      Hero (SB): $4.00
      BB: $8.05
      UTG: $3.94
      UTG+1: $4.18
      UTG+2: $4.57
      MP1: $2.06
      MP2: $3.42

Pre Flop: ($0.06) Hero is SB with T :diamond: T :club:
      4 folds, MP2 raises to $0.16, 1 fold, BTN calls $0.16, Hero calls $0.14, 1 fold

Flop: ($0.52) K :heart: 3 :club: T :spade: (3 players)
      Hero checks, MP2 bets $0.24, BTN calls $0.24, Hero calls $0.24

Turn: ($1.24) K :spade: (3 players)
      Hero checks, MP2 checks, BTN checks

River: ($1.24) 9 :diamond: (3 players)
      Hero bets $1.18, MP2 folds, BTN folds

Final Pot: $1.24
      Hero mucks T :diamond: T :club:
      Hero wins $1.18
      (Rake: $0.06)

Geen hud, dus geen statistieken van de tegenstanders. Ik flop een set, besluit om te callen op de flop in de hoop dat een van de tegenstanders een K vast heeft en besluit te raisen. Op de turn checken ze beiden. Dus besluit ik op de river te raisen.
  • 3 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Preflop is goed, niet perse standaard maar in de meeste gevallen wel de beste optie.

De flop is droog en je moet niet echt protecten. Als je hier 3way raist komt het ook supersterk over dus de call is hier het beste.

Op de turn is het plan dan ch/r zodat het geld er uiteindelijk toch allemaal ingaat. Spijtig genoeg bet er niemand. Dus hier hebben ze zowat nooit een K vast.

Op de river moet je dan idd klein betten om nog een crying call uit te lokken van een Tx, 9x..
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Soms hit je een monster en krijg je amper value, en dat heeft vaak niet te maken met het feit of je de hand nu goed of slecht gespeeld hebt, maar alles met de zwakte van de kaarten van de tegenstanders.

Hier zijn echt verschillende mogelijkheden naargelang je tegenstanders. In een multiway pot kun je bijvoorbeeld ook zelf uitdonken.
      De flopbet van MP2 ziet er wel zwak uit en hij heeft waarschijnlijk geen K. Ik zou daarom op de turn het initiatief overnemen en zelf niet te groot uitbetten (1/3) omdat je niet wil dat iedereen behind checkt. Heeft hij toch een K dan zal hij je raisen en kun je shoven.
      As played bet je gewoon heel klein op de river.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      De turn donken is inderdaad wel een goed idee waar ik niet aan had gedacht. Als iemand dan gewoon callt zou ik de river wel gewoon shoven omdat een K (hopelijk) niet fold en bij een valuebet fold Tx ook wel. Het probleem met een donkbet is dus vooral om het geld naar het midden te krijgen, ik denk niet dat een K altijd raist namelijk.