Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

flopped flush 3-way

• Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      co speelt 22/19, af 3,2 verder niets bijzonders (500 handen)
      bu is fish 47/2, af 3.5, 100% f2-3bet, wtsd 32% (100 handen)

preflop; ik besluit dus om te callen voor mijn implieds, squeeze kan ook maar ik was al wat actief op die tafel, dus verwachtte dat ze wel eens wat lichter terug konden gaan spelen en dan moet ik folden of shoven met a9s.

c/c flop lijkt me standaard tegen 2 aggro spelers, maar probleem is dan wel dat ik geen controle heb. turn bet de fish opeens pot wat het extra lastig maakt omdat een call nu ook supersterk is. Een c/shove hier is zo mogelijk nog sterker.

ik besluit te callen in de hoop dat de reg nog wat geld in de pot stopt. dat doet hij niet. Ik heb echt geen idee wat de fish zn range is. Op dit moment kijk ik naar zn river af en zn wtsd. wtsd is hoog, maar river af ook (40%) Ik donkshove om het eruit te laten zien als gemiste draw en hij met a3, a4, a6 nog kan callen, plus alle sets. Ik vraag me af of hij qx nog zou betten op de river. blufs geven nu natuurlijk wel op.

vooral de river heb ik vraagtekens bij wat het beste is.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $1(BB) Party
      SB ($112)
      Hero ($135)
      UTG ($199)
      UTG+1 ($58)
      CO ($100)
      BTN ($95.63)

Dealt to Hero 9:diamond: A:diamond:

fold, fold, CO raises to $2.50, BTN calls $2.50, fold, Hero calls $1.50

FLOP ($8) 3:diamond: 6:diamond: 4:diamond:

Hero checks, CO bets $4.94, BTN calls $4.94, Hero calls $4.94

TURN ($22.82) 3:diamond: 6:diamond: 4:diamond: Q:club:

Hero checks, CO checks, BTN bets $21.68, Hero calls $21.68, CO folds

RIVER ($66.18) 3:diamond: 6:diamond: 4:diamond: Q:club: A:heart:

Hero bets $106 (AI), BTN folds

Hero shows 9:diamond: A:diamond:

Hero wins $63.18
  • 3 antwoorden
    • martijnde666
      martijnde666
      Silver
      Boven mn limiet maar toch effe proberen:

Ik zou hier op de river een blockbet reppen van 20$, BTN denkt zwakte te zien en zal hero callen met minder of zal zelfs proberen je van je hand af te bluffen aangezien zn aggro factor 3.2 is.
    • K2AA72
      K2AA72
      Gold
      hmm ben benieuwd naar antwoorden in deze thread, ik vind geflopte flushes ook wel lastig te spelen, in 2bet pots zonder initiatief in ieder geval...
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Check/call lijkt me prima op de flop. Je kunt wat experimenteren met donkbets om het initiatief over te nemen.

Als de fish de turn donkbet echter met een pot-bet qua sizing zou je ook iets belachelijks kunnen doen als een minraise, want hij gaat toch nooit folden. Je kunt niet verwachten dat die 3de speler hier nog veel gaat callen wanneer iemand potbet en iemand daarna nog eens callt ook. Als hij echt een set heeft ofzo knalt hij het er toch wel in.

River zou ik niet in 1x all-in shoven. Gezien hij zo agressief de hand speelt, verwacht ik toch echt dat hij de river gaat betten omdat jij er niet supersterk uit ziet ofzo. Ik zou de river dus ook gewoon checken. Fishies zien zo een all-in opeens toch echt als een flush omdat het een heel fishy manier is om te spelen dus snappen ze dat het een flush is zeg maar :P .

Anyway, de turn is altijd een mooie spot om een donkbet te plaatsen want ze tonen beide interesse in de pot. Kleine kans dat ze beide opeens folden (zeker in het geval van de vis). Op die manier zal de hand wat makkelijker te spelen zijn.

As played zou ik river dus gewoon check/shoven.