Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

weet iemand een code voor een reload bonus

• Sailer85
      Sailer85
      Bronze
      Hey ik wilde weer gaan spelen op Everest, toen ik net begon heb ik $10 gestort om een bonus van $50,- te krijgen, na een tijdje heb ik toen mijn BR uitgecashed en verplaatst. Nu zou ik weer op Everest gaan spelen en ik vroeg me af of iemand een reload bonus code heeft?

Gr,
      Sailer
  • 1 antwoord
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Sailer,

Ik ken momenteel geen algemene reloadcode, ook omdat Everest Poker vaak "persoonlijke" codes stuurt, afhankelijk van je volume in het verleden.

Je zou altijd even kunnen aangeven bij de support van Everest Poker dat je graag weer wilt gaan spelen en $xx wilt depositen als er een speciale bonus voor je is.

Misschien kunnen ze je dan daar verder helpen en een bonus aanbieden. Uiteraard kan ik niet beloven dat het werkt, maar niet geschoten....