Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

WH ligt eruit?

• mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Hmm, zit in een 5 dollar tournooi. Bijna in het geld. Maar ik lig er opeens uit en inloggen werkt niet meer. Hij blijft hangen. De rest van mijn internet werkt prima. Heb zelfs heel snel de pc herstart maar kom er niet in. Kan mijzelf wel in de lijst zien maar niet aan tafel komen....iemand anders dit probleem ook? FUcking irritant

edit: En nu dit bericht. Refund zou leuk zijn, als ze daar al aan doen maar wilde eigenlijk verder spelen met nog maar 10 spelers te gaan voor itm ofzo. Ik kan ook zien dat voor de andere spelers het spel gewoon verder gaat (gezien mijn stack die nog steeds afneemt)

• 10 antwoorden
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Meestal werkt het bij mij om een andere SNG proberen te openen als observer, en dan naar je eigen, of probeer zelf wat uit.

Ik heb ook weleens dat probleem gehad ja. Vage shit soms op WH :rage:
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Heb je wel je geld terug gevraagd? Zo ja, kreeg je dat? Ik kan mijzelf alleen in de lijst zien, niet aan tafel want dan sluit hij weer.

Edit: 2 uur voor nop lopen spelen. Godverdomme :(
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Blij dat het maar 5 dollar is. Mailtje gestuurd, zal wel afwachten. Maar heb nu gelukkig de 500 punten bijna binnen zodat dit bedrag van mij is. Beetje gehad met die kutsites als ipoker en partypoker. Dan maar geen SP punten en gewoon lekker op stars.

"t gaat mij niet eens om het geld maar het feit dat er iedere keer wel weer wát is met die 3e rangs software...zucht

Punt is, hoe kan ik volgende keer nog met een gerust hart in tournamenten spelen? Wie weet lig ik er dan weer opeens uit maar is het dan voor 11 dollar ofzo. Geen zin in.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Heb je wel je geld terug gevraagd? Zo ja, kreeg je dat? Ik kan mijzelf alleen in de lijst zien, niet aan tafel want dan sluit hij weer.

Edit: 2 uur voor nop lopen spelen. Godverdomme :(
      Niet gevraagd, was binnen een minuut weer aan de tafel. Tja dat is erg kut als je aan een MTT meedoet zoals jij deed (denk ik).

Ik zou wel terugvragen.

Ja, hoe moeilijk is het om goede software te maken die een beetje het Full Tilt niveau benadert tegenwoordig... het maakt echt veel uit en bepaalt of je een enorme pokerroom wordt of een kleine underdog.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      het is inderdaad vervelend als het gebeurt en je net lekker in een toernooi zit en dan is er iets mis met de software, op welke room dat dan ook is.

Voor mij werkt het momenteel ook niet :s_frown:
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      blijkbaar gaat de server ofline van WH. Om 5u tot 8u lobby time. Mijn vrouw krag net een melding als ze inlogde.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Kan inmiddels weer inloggen, kreeg dat bericht ook maar dat gaat om morgenochtend. Zal wel meedelen wat er in het mailtje staat wanneer ik die krijg.

We will begin a scheduled maintenance tomorrow (Wed) morning at 05:00 until approximately 08:00 lobby time.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Het blijft stil daar. Geen antwoord zoals 'we zullen er naar kijken', is nu 20 uur later ofzo. Misschien maar een cash out en weggaan bij iPoker. Reden waarom ik de client afgesloten had, was om een verse lijst te krijgen hoeveel mensen er nog inzaten. Met rebuy tournooien zie je alles door elkaar. Dan denk je dat er nog 150 mensen inzitten maar als je opnieuw inlogt zie je dat je al bij de laatste 81 zit. Geen zin in dat gedoe als je dus opeens niet meer kan inloggen.

Zelfde met 770 poker. Kick je Lothar Mattaheus eruit voor 500 dollar moet je 5 mails sturen om die bonus überhaupt op je account te krijgen. Erg triest.

Zoals iemand hierboven het topic :laggy stars quote...daar is het soms ook laggy maar je kan altijd inloggen. Dat laggy komt puur door een groot tournament of door milestonehands. Nog nooit problemen mee gehad verder.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Je praat dan ook over een heel ander kaliber pokerroom waar het niet regent van rakeback en andere promo's.

Zit al een tijdje hier en heb nog nooit een Pokerstars promo gezien. Overigens hoe beter de software, hoe meer grinders er op zitten. Begrijpbaar, maar doe mij toch maar wat mindere software met meer promo's en goede rakeback en waar ook nog eens 80% van de spelers aan tafel idioten zijn. Als mijn bonus expired ga ik gewoon naar een ander.

Stiekem hoop ik wel dat FTP online komt, en dat ik daar dan getrackt kan zijn etc. Dat was nog eens een mooie site. Toen ik dan ineens op Pokerstars moest spelen dacht ik bij Pokerstars in vergelijking met FTP al: "wat een ***** software" :coolface:
    • Gisa101287
      Gisa101287
      Bronze
      Het is idd het Ipokernetwerk dat er dan moeite mee heeft ik heb op alle sites waar ik heb gespeeld er last van gehad en veel geklaagd maar nog nooit een dollar terug gezien en verschillende keren een aantal SnG Super Turbo's openstaan en dan terug in de geschiedenis kijken wat er precies misging.

Ik ben dat Ipokernetwerk ook al wel beu, maar het is ook bijna het enige netwerk waar die promo's allemaal zijn en WH met zijn 40-50% rakeback dat zie je natuurlijk ook nergens. En moet dan wel zeggen als ze op de piekuren met 20.000 - 25.000 mensen met 40 sites ongeveer moeten delen dat het wel treurig is (gemiddeld 600 man per site).

Ik moet in ieder geval toegeven wat ik al ooit gewonnen heb of mijn man is niet op de grootste pokersite die er is geweest.