Vraagje..

• Feelthebeats
      Feelthebeats
      Bronze
      Ik ben van plan om lekker een beetje te gaan pokeren, en ik had het hier met mijn broer over. Hij vertelde mij van deze site en van het fenomeen 'no-deposit bonussen', en dat hij daar in het verleden ook gebruik van heeft gemaakt. Nu lijkt dit mij natuurlijk ook zeer aantrekkelijk om gebruik van te maken, maar mijn vraag is: is het voor mij mogelijk om zo'n dergelijke bonus aan te vragen, omdat mijn broer dit natuurlijk ook al heeft gedaan? Hopelijk weet iemand hier het antwoord op!
  • 3 antwoorden
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey Feelthebeats,

Van harte welkom op PokerStrategy.com!

Het is geen enkel probleem om een $50 gratis startkapitaal aan te vragen, ook al heeft jouw broer er reeds één ontvangen.

Wat je nu dus moet doen is naar nl.pokerstrategy.com/quiz gaan en daar alle stappen volgen. Eerst testen we je kennis een beetje (we willen natuurlijk niet dat je het geld onmiddellijk verliest ;) ) door middel van een quiz. Deze bestaat uit 20 vraagjes.

Als je daarvoor slaagt, kun je een partnerroom uitkiezen waar je het geld wil ontvangen. De beschikbare $50 pokerrooms voor Nederlanders vind je hier.

Nadien volgt dan een ID-check door onze veiligheidsafdeling en kun je binnen de 48 uur met het gratis startkapitaal beginnen spelen!

Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Belangrijk is nu om eerst de instructies op deze pagina te volgen.

Succes! Weet je al wat je gaat spelen? En wat is de naam van jouw broer hier? Altijd leuk om families verenigd te zien op PokerStrategy.com :s_cool:

Groetjes,

Tim
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Moet kunnen volgens mij. Je broer kan jou ook nog uitnodigen (referren) en dan kan je broer er nog een centje mee verdienen! --> http://nl.pokerstrategy.com/tell-a-friend/
    • Feelthebeats
      Feelthebeats
      Bronze
      Hartelijk dank voor de snelle repons! Ik ga eens even neuzen wat me een leuke site lijkt! Ehm ik geloof dat hij iets van Readmymind heet o.i.d.! Nogmaals bedankt voor de hulp!