Pokersites in profiel

• 4 antwoorden
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey Viper,

Eens je de naam hebt ingegeven op http://nl.pokerstrategy.com/home/profile/ kun je die inderdaad niet meer aanpassen.

Je kunt ons wel altijd een ticket sturen mocht de naam niet correct zijn of je hem zou willen weghalen.

Groetjes,

Tim
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      De screennames zullen normaal wel correct zijn. Heb ze daar destijds ingegeven voor zowel Party, Stars als Unibet, al was ik natuurlijk wel niet via PStrat getracked daar. Deed het eerder om mijn profiel een beetje content te geven.
      Maar bij elk van de drie krijg ik dit te zien :

Deze pokerroom heeft nog nooit StrategyPoints doorgegeven voor deze account. Als je account wel aangemaakt is via PokerStrategy.com en je met echt geld gespeeld hebt bij deze pokerroom, neem dan alsjeblieft contact op met onze Klantenservice.

Maar om een bizarre reden komt Stars dus wel niet voor in de sites-lijst in mijn publieke profiel. Misschien omdat het .be is ipv .com ?
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Normaal gezien zou je met een Belgische IP bij jouw profiel enkel .be moeten zien staan.

Het kan inderdaad zijn dat je in eerste instantie (toen .be nog niet live was), jouw .com naam hebt doorgegeven in het PokerStars.com profiel vakje. Nu .com weggehaald is en het nieuwe .be in de plaats is gekomen, dien je daar dan inderdaad opnieuw jouw nickname in te vullen om StrategyPoints te ontvangen.

Hoewel het in jouw geval natuurlijk jammer genoeg niet mogelijk is :(
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Overigens is het mogelijk om je bij Unibet te laten retracken als je:

1. 6 maanden inactief bent geweest,
      2. Niet aan een andere affiliate gekoppeld bent.

Mocht je je willen laten retracken, dan kun je altijd een ticket sturen naar onze klantenafdeling.