Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl2 Qq

• RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      geen notes op villain. Vind dit altijd een lastige spot, geen stats, nog geen notes, maar wel NL2 :tongue: . Wat doen jullie hier preflop al broke, postflop broke, of ondanks dat het NL2 is gewoon betere spots afwachten?

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Known players:
      MP1 (Hero):
      $2.00
      MP2:
      $0.64
      MP3:
      $1.78
      CO:
      $2.55
      BU:
      $2.15
      SB:
      $2.24
      BB:
      $2.14
      UTG1:
      $2.28
      UTG2:
      $2.32

Preflop: Hero is MP1 with Q, Q.
      UTG1 folds, UTG2 calls $0.02, Hero raises to $0.10, 4 folds, SB raises to $0.36, 2 folds, Hero calls $0.26.
      Flop: ($0.76) 9, 9, 8 (2 players)
      SB bets $0.36, Hero calls $0.36.
      Turn: ($1.48) 2 (2 players)
      SB bets $0.76, Hero folds, SB gets uncalled bet back.
      Final Pot: $1.48.
  • 4 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Ik ga hier pre-flop broke tot en met 4NL, maar in positie is met een call ook niets mis.

Postflop moet je zeker broke, pot is op de flop gewoonweg veel te groot om nog aan folden te denken met een overpair. Easy call, misschien zelfs raise op turn imo.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Weet niet of je standaard broke kan op NL2 maar op NL10/NL25 is mijn standaard play om gewoon de call te maken in positie.

Het board dat komt is perfect voor jouw hand dus ik zou niet folden en gewoon in calldown modus gaan... Zo een halfpot bet op de turn komt me niet echt als AA/KK over maar meer als TT/JJ en een fishy AK misschien. Met een raise laat je zijn mogelijke bluffs folden en misschien ook TT/JJ dus je kan niet anders dan callen.
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      ok bedankt gasten!
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      pre kunnen zowel 4bet als call wel :)
      As played kanje turn wel niet folden , denk dat je idd best gewoon call call call speelt :) en als ie river checkt altijd betten want betere handen zou hij altijd doorbetten dus als ie river checkt heeft ie mindere hand :)