Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Ik heb het voledig gehad

• KBE91
      KBE91
      Totaal
      $100/$200 No Limit Holdem
      iPoker
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG kontra555 ($1,802.50)
      UTG+1 37marlboro37 ($3,651.25)
      MP1 loky7777 ($50)
      MP2 KoenBE91 ($11,642.50)
      CO aleksminsk ($1,180)
      BTN IosifTarantino ($290)
      SB Keikoshi ($12,390)
      BB m4rkzz ($9,658.75)

Pre-Flop: ($300, 8 players)
      3 folds, KoenBE91 calls $200, 2 folds, Keikoshi calls $100, m4rkzz checks

Flop: 9:heart: 7:club: J:diamond: ($600, 3 players)
      Keikoshi checks, m4rkzz checks, KoenBE91 checks

Turn: 8:club: ($600, 3 players)
      Keikoshi bets $200, m4rkzz folds, KoenBE91 calls $200

River: Q:spade: ($1,000, 2 players)
      Keikoshi bets $200, KoenBE91 raises to $5,200, Keikoshi goes all-in $11,990, KoenBE91 goes all-in $6,042.50

Final Pot: $24,232.50
      KoenBE91 shows
      Q:heart: 10:diamond:
      Keikoshi shows
      10:spade: K:heart:

Keikoshi wins $24,232.50 (net +$11,742.50)

KoenBE91 lost $11,642.50
      m4rkzz lost $400

Ziek ervan komen, mocht ik de Turn gebet hebben toch ging ie mij callen. Ie calde zowat alles. Neem break tot mijn bday ( zaterdag dus )
  • 20 antwoorden
    • livethelife7
      livethelife7
      Bronze
      voledig? & lol @ limp. Noem maar is een goede reden dat je hier ooit limpt met deze hand.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door livethelife7
      voledig? & lol @ limp. Noem maar is een goede reden dat je hier ooit limpt met deze hand.
      Normaal speel ik die hand zelf niet. Wilde eens goedkoop de flop zien voor niet veel chips te verspillen. Hit ik mijn straat op de turn maar dan ja pech zeker :) En voledig ja heb het even voledig gehad met poker ;) Als je al zoveel verloren hebt op de micro stakes rond de -300 euro. Mag het wel even tot boven je hoofd zitten zeker. En btw , mocht ik pre flop raisen toch ging ik gecalt worden. Zoals ik eerder al zij hij calde echt alles.
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      Dus even samenvattend:
      Als je limped verlies je
      Als je raised verlies je
      Welke knop blijft dan nog over?
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Sokzel
      Dus even samenvattend:
      Als je limped verlies je
      Als je raised verlies je
      Welke knop blijft dan nog over?
      Folden , Zoals ik zij wilde eens goedkoop de flop zien met deze hand. Gewoon K**t dat hij nog zijn Q hit op het laatste en azo wint met een hogere straat. Oke dat is poker , maar begint toch zwaar tegen te steken al die bad beats. Daarvoor werden m'n Aces ook al gekraakt door A7s.
    • Sailer85
      Sailer85
      Bronze
      dit is geen bad beat.
      Pre flop heeft hij je gewoon zwaar dominated.
      op de turn heb je de kans om hem een fout te laten maken, maar dat doe je niet, je geeft een gratis kaart weg.
      Als je nou op de turn het erin had gekregen kan je misschien spreken van een bad beat. Nu is het gewoon slecht gespeeld.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Sailer85
      dit is geen bad beat.
      Pre flop heeft hij je gewoon zwaar dominated.
      op de turn heb je de kans om hem een fout te laten maken, maar dat doe je niet, je geeft een gratis kaart weg.
      Als je nou op de turn het erin had gekregen kan je misschien spreken van een bad beat. Nu is het gewoon slecht gespeeld.
      I know dat ik moest betten op de turn. Denk niet dat het veel verschil zou gemaakt hebben als ik mijn hele stack erin had gegooid. Dacht toch dat ik goed zat , ook al kwam die Q. Daarom gooide ik er mijn hele stack in nooit gedacht dat iemand Tk zou gehad hebben. Fractie van een seconde te snel all in geweest. Zou beter eens mijn timer laten lopen , en kijken wat mij zou kunnen beaten. Bestaan wel programma's ervoor die het zeggen. Zou beter deze aanschaffen.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      bijna elke straat is fout gespeeld.
      preflop; raise of fold
      flop; bet met OESD waar villains zwakte tonen
      turn; raise / broke, je hebt de nuts, dus bouw een pot op
      river is wel ok, je komt hier niet weg van je hand

ik snap dat het balen is, maar zorg dat je eerst aan je spel werkt voordat je weer voor geld gaat spelen. Lees artikelen, bekijk video's en laat je handen beoordelen.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      bijna elke straat is fout gespeeld.
      preflop; raise of fold
      flop; bet met OESD waar villains zwakte tonen
      turn; raise / broke, je hebt de nuts, dus bouw een pot op
      river is wel ok, je komt hier niet weg van je hand

ik snap dat het balen is, maar zorg dat je eerst aan je spel werkt voordat je weer voor geld gaat spelen. Lees artikelen, bekijk video's en laat je handen beoordelen.
      Bedoel je dan voor playmoney spelen ? ja mijn handen laat ik hier beoordelen. Had vandaag veel aandacht besteed aan de artikelen voor toernooi te spelen. Zat vandaag ook deep in een toernooi, bijna ITM maar ook eruit door verzeker slecht te spelen. Heb allesins mijn handen vandaag eens herbekeken. Zeker al handen die ik zeg man wat doe je hier nu ? Bekijk alles aandachtig , lees het rustig herbekijk het altijd eens. Begin goed , maar 1 tik en alles is om zeep bij mij Mag nog 29k stack hebben als ik inneens chips instop voor bv flush te hitten en komt niet , dan blijf ik berg af gaan.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      nee, niet voor playmoney spelen, daar leer je praktisch niets van omdat ze daar gewoon anders spelen. Ik bedoel dat je moet blijven studeren. En dan daarna proberen wat je leert ook in de praktijk te brengen.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      nee, niet voor playmoney spelen, daar leer je praktisch niets van omdat ze daar gewoon anders spelen. Ik bedoel dat je moet blijven studeren. En dan daarna proberen wat je leert ook in de praktijk te brengen.
      Net een video bekeken van donbartos , man wat leer je daar veel van hem. Zal ze eens allemaal bekijken. Heb me zelf voorgenomen voor sng's te gaan grinden. Cashgames doe ik wel graag , maar ga daar te snel broke. In het verleden voor ik met geld speelde , deed ik ook altijd sit and go's. Ik ga voledig mijn gedachten daar op smijten, en blijven leren natuurlijk. Zelf zou ik ook paar boeken kopen, gewoon het feit dat ik niet graag op pc lees. Mochten er aanraders zijn laat het me gerust weten.
    • K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      leuke raise size op river =)
    • AmsterdamCalling
      AmsterdamCalling
      Bronze
      I don't want to live on this planet anymore.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
      Troost u , in december is het gedaan met de planeet :p ale dan is er nog hoop voor je :coolface:
    • AmsterdamCalling
      AmsterdamCalling
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KBE91
      Troost u , in december is het gedaan met de planeet :p ale dan is er nog hoop voor je :coolface:
      haha, gelukkig maar;)

succes met het verbeteren van je spel!
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door KBE91
      haha, gelukkig maar;)

succes met het verbeteren van je spel!

Thanks
    • zvl
      zvl
      Silver
      Zelf zou ik ook paar boeken kopen, gewoon het feit dat ik niet graag op pc lees. Mochten er aanraders zijn laat het me gerust weten.

Dat is echt wel de moeite niet.
      Zelf heb ik ook een leuke collectie. Ze zijn zo goed als allemaal in het Engels en alles wat je daar in vindt staat ook op deze site. Alleen is het hier nog wat beter uitgelegd.

Als je niet graag leest op pc, doe dan zoals ik. De artikels die mij het meest interesseren heb ik geprint op A5 formaat, netjes geperforeerd en in een kaftje gestoken.
      Elke dag op de trein een beetje studeren in mijn handige cursus!
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door zvl
      Zelf zou ik ook paar boeken kopen, gewoon het feit dat ik niet graag op pc lees. Mochten er aanraders zijn laat het me gerust weten.

Dat is echt wel de moeite niet.
      Zelf heb ik ook een leuke collectie. Ze zijn zo goed als allemaal in het Engels en alles wat je daar in vindt staat ook op deze site. Alleen is het hier nog wat beter uitgelegd.

Als je niet graag leest op pc, doe dan zoals ik. De artikels die mij het meest interesseren heb ik geprint op A5 formaat, netjes geperforeerd en in een kaftje gestoken.
      Elke dag op de trein een beetje studeren in mijn handige cursus!
      Als de leerstof hier beter is ga ik die zeker printen. Dank u alvast en spijtig dat je al dat geld moest uitgeven voor dan te weten dat die boeken '' brol '' zijn.
    • zvl
      zvl
      Silver
      De boeken zin geen brol, maar ze zijn niet gratis.
      Ze staan wel leuk in de boekenkast.
      "Ja hoor, allemaal gelezen!" lieg ik dan tegen mijn gasten die dan zwaar onder de indruk zijn. :D
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Iemand die boeken leest wordt tegenwoordig zwaar naar opgekeken.
      Wat 'n wereld. :tongue:
    • 1
    • 2