Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Als je denkt dat JIJ pech hebt...

• m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Als je denkt dat JIJ weleens pech hebt en denkt: FML!!! ... kun je beter dit bericht lezen.

Overigens vind ik dat de personen in kwestie makkelijk iets aan de situatie hadden kunnen doen maar dat zal wel de hebzucht van de mens zijn.
  • 8 antwoorden
    • Ipponmaster
      Ipponmaster
      Bronze
      1 outer imo
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th

Overigens vind ik dat de personen in kwestie makkelijk iets aan de situatie hadden kunnen doen maar dat zal wel de hebzucht van de mens zijn.
      Was om eerlijk te zijn ook het eerste wat ik dacht, als ze echt wekelijks meespeelde en dit de eerste keer was dat ze oversloeg. Moet echt wel pijnlijk zijn zoiets.
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Silver
      Als ze nou allemaal een leuk bedragje afstaan, ze kunnen het tochwel missen nou :P
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Mja, waar trekt je de lijn? Lijkt me logisch dat ze niets krijgt. Jammer voor haar, maar als je niet speelt kan je niet winnen. :( Zij spaarde toch al 6maanden lang elke week 2.40EUR uit. :D

Haar een kleine troostprijs geven zou een mooi gebaar zijn van de winnaars, maar vind niet dat je hen iets kan verwijten.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      Mja, waar trekt je de lijn? Lijkt me logisch dat ze niets krijgt. Jammer voor haar, maar als je niet speelt kan je niet winnen. :( Zij spaarde toch al 6maanden lang elke week 2.40EUR uit. :D

Haar een kleine troostprijs geven zou een mooi gebaar zijn van de winnaars, maar vind niet dat je hen iets kan verwijten.
      Mhm, ik had over het "tot zes maanden geleden" stuk gelezen. Dacht echt dat het de dag/week er na prijs was.

Nuja, dat verandert de zaken wel een beetje natuurlijk. Kleine troostprijs zou inderdaad mooi zijn dan, zeker gezien 45 miljoen echt wel veel geld is.

Maar echt kwalijk kun je het hen inderdaad niet nemen.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimPS
      Dacht echt dat het de dag/week er na prijs was.
      +1.
      Denk dat het dan wel vaker voorvalt dat iemand stopt met spelen met sommige nummers en dan ineens zoveel tijd later er prijs mee zou gehad hebben.
    • Samwise90
      Samwise90
      Bronze

100% agree. Waarom zouden de anderen anders nog meespelen?
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze

Dit.

Ldo zal het merendeel van de mensen die dit leest weer iets hebben van: "Ooh wat jammer voor die vrouw. Komaan wees niet egoïstisch en sta allemaal een deel van jullie winst af zodat die vrouw ook haar deel heeft."

Maar die redenering slaat obv nergens op.
      Als je niet speelt kun je niet winnen.

Dan hebben alle personen die wel een lotje kochten voor desbetreffende trekking maar niets wonnen, meer recht op een deel dan die vrouw imo.

Uiteraard kun je als mens altijd beslissen om iets te schenken uit medelijden of gewoon omdat je goed bevriend bent met je collega. Maar de winnaars kun je onmogelijk iets verwijten als ze niets geven.