Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl5 66

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Twijfel over deze fold. Geen stats.

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      BB:
      $4.84
      UTG1:
      $5.17
      UTG2:
      $3.00
      MP1:
      $5.71
      MP2:
      $3.98
      MP3 (Hero):
      $7.04
      CO:
      $10.80
      BU:
      $2.00
      SB:
      $5.00

Preflop: Hero is MP3 with 6, 6.
      UTG1 raises to $0.15, UTG2 folds, MP1 calls $0.15, MP2 folds, Hero calls $0.15, 2 folds, SB calls $0.13, BB folds.

Flop: ($0.65) 5, 2, 4 (4 players)
      SB checks, UTG1 bets $0.20, MP1 folds, Hero calls $0.20, SB calls $0.20.

Turn: ($1.25) 6 (3 players)
      SB checks, UTG1 bets $0.40, Hero raises to $1.20, SB raises to $4.65(All-In), UTG1 folds, Hero folds, SB gets uncalled bet back.

Final Pot: $2.85.
  • 6 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Moeilijk, hangt natuurlijk af van zijn range. Je moet 3.45 callen om een pot van 7.5 te winnen, je pot odds zijn dus rond de 30% (iets beter dan 1 tegen 2). Heb hier op deze computer geen equilab staan, maar je hebt rond de 25% dacht ik om een full house te hitten. Van zodra je denkt dat hij dit niet enkel met een made flush doet, maar ook als semi-bluf of met 55,44 en 22, moet je de call maken.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Het leek me onwaarschijnlijk dat hij een set zou slowplayen multiway op dit board. Als sets wél in zijn range zitten dan is het een call natuurlijk maar omdat hij unknown is heb ik gefold.
    • Tailyn
      Tailyn
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Het leek me onwaarschijnlijk dat hij een set zou slowplayen multiway op dit board. Als sets wél in zijn range zitten dan is het een call natuurlijk maar omdat hij unknown is heb ik gefold.
      Waarom flat je de turn niet?
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik wilde value van die vis, maar vergat dat SB achter me zat. Je hebt wel gelijk denk ik, als ik hier raise moet ik bereid zijn broke te gaan? En anders dus flatten. Raise-fold met made hands is niet zo handig :(
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Tegen een flush heb je op de river maar 22,7% equity. Ook tegen een straat heb je slechts 26%. Je hebt de pot odds dus niet om te callen en is je fold correct. Ik zie hem hier echt zelden met minder shoven.

Op de turn is je raise wel te klein, als je wil protecten moet je minsten naar 2$ raisen, door slechts naar 1,2$ te raisen geef je elke flushdraw genoeg odds om te callen. Als je na een 2$ raise all-in gezet wordt, heb je wel de genoeg odds om te callen en ga je broke.

De vraag is of een raise op deze turn wel zin heeft. De enige hand die jou hier niet beat heeft en zal callen is een Ac-hand. Maar ik zou het wel doen omdat elke club handdie foldt zijn equity tegen jou opgeeft.