Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

zucht

• mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Zal het niet groter maken dan het is. Die kut-rus kon gewoon weer eens niet verliezen. Ik verloor 2 of 3 handen ervoor AK vs 4J (suited) tegen hem na wat geraise preflop en een K op flop, met 1 harten. En natuurlijk weer een flush, all in met 4J hopen op runner runner en hem krijgen ook, afijn...wilde hem een paar handen later weer all in hebben (tilt?) na zijn preflop standaard raise wat hij elke hand deed. Waar called hij mee met 3/4e van zijn stack ofzo. Juist kuthanden. Wie wint? Juist, kuthand. Ongelooflijk dat die gasten in de beginfase (al was het al bijna na 1 uur) altijd winnen. Iedere keer weer hetzelfde gezeik, frapante is dat zulke gasten vrijwel nooit in het geld komen maar wel de big stacks zijn tot ongeveer 100 mensen voordat we itm zijn. "t zal wel. Ga maar ff een coffeeshop opzoeken denk ik

http://officialpokerrankings.com/pokerstars/Legione89/poker/ratings/54233E1A866B4884BE0B5D7E0B4C93CF.html?t=3

PS, Dit is mijn 2e zeiktopic. De ander was dat William Hill eropeens uit lag terwijl ik bijna itm was en door geen connectie doodbloede als enerlaatste 'bubble' boy

Edit: Terwijl ik dit schreef was hij weer als een mongool bezig, vrijwel alles kwijt, dus ik voel mij ook weer beter :f_love:

Wat een sukkel. Ik wil mij er niet meer aan irriteren, gelukkig duurde het nu maar 4 minuten :)

• 10 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Wees gewoon blij dat hij speelt en dat hij soms eens wint, hierdoor blijft hij namelijk spelen :)
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Oh god why :facepalm:
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Heb eigenlijk al spijt dat ik dit geschreven heb. Baal er gewoon soms van dat het 'lijkt' alsof die gasten gewoon alles winnen. Dan zoek ik ze op en ben blij dat ze nooit wat leuks cashen. Ik sta op sommige sites ook de min, maar niet zo erg als zij. Heb meestal rond de 20-25 procent ITM. Nu alleen nog een leuke cash. En dan join ik een 4 dollar tournament en speelt er weer zo'n mongool. Normaal boeit het mij niet maar nu zat ik ff mee omdat ik al weer een uur bezig was.

Vorige, en enige andere, zeiktopic was over WH omdat ik daar echt tot op 9 mensen before in the money was om 5 dollar minimaal te verdubbelen maar elke zoveel minuten opnieuw moest opstarten om het huidige aantal mensen te zien. Tot hij opeens niet meer inlogde. Dan baal ik. Niet vanwege het geld maar vanwege het spel.

Zoals nu....Dit is niet echt normaal lijkt mij ;) SPelers die er al uitliggen staan hoger in de lijst dan mensen die nog meedoen. Ik vind het altijd wel relevant om te zien of er nu nog 130 inzitten of 103.

Er doen er nog 62 mee nu. Maar wat heb je aan zo'n lijst als dit?
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Plompoker
      Oh god why :facepalm:
      Weet niet hoe je dit bedoelde :f_grin: Denk dat ik niet moet zeiken. Maar vind dat gewoon kut. AK vs AQ heb ik vrede mee. Of tegen K10 zelfs. Boeit niet, zo win ik zelf ook weleens. Maar zulke handen terwijl het niet nodig is? Dan baal ik soms ja, en vandaag wilde ik het posten :f_grin:

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Wees gewoon blij dat hij speelt en dat hij soms eens wint, hierdoor blijft hij namelijk spelen :)
      Ja klopt. Maar vlieg er zo vaak uit tegen de meest onzinnige handen (zoals bovengenoemd) dat ik dat 'positieve' niet altijd zie :P

Ok, als ik er bij WH uitlig zo dan lekker een zakje wiet halen. Morgen om zeven uur weer werken. Bijna weekend.

Cherish the love :heart:

Oh wacht, dat was niet van mij

Laatste Edit: Ik speel niet genoeg volume, speel puur recreationeel. Dus die 1, 2 of 3 tournamenten /sit and go';s die ik per dag speel blijven langer bij dan wanneer je er een stuk of 20 speelt.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Heb meestal rond de 20-25 procent ITM.
      Een beetje off-topic, maar ITM is niet de statistiek waar je wil naar kijken om te zien of je goed bezig bent. De juiste statistiek is je ROI (return on investment) die zegt hoeveel % van je totale inleg je netto wint. Positieve ROI betekent dat je een winnende speler bent.

Een ITM van 20 a 25% is eigenlijk aan de hoge kant voor MTTs. Het kan er op wijzen dat je eigenlijk te voorzichtig speelt en je vooral focust om (net) in het geld te eindigen, maar je daardoor minder kans hebt op deep runs. De echte tornooi-haaien zitten eerder rond de 15%.
    • Timmaywin
      Timmaywin
      Bronze
      Hey mvd1978, was jij niet juist degene die dat youtube filmpje over die pokerstars rigged kerel postte? (retorische vraag) zie is PS helemaal eerlijk?

Ik heb me kapotgelachen bij dat filmpje, en jijzelf waarschijnlijk ook...waarom? Omdat het zo fucking herkenbaar is, van die kut beats/suckouts krijgen op (wellicht cruciale) momenten in een toernooi en uiteindelijk je tilt grens bereiken en de hele boel bij elkaar schelden! Des te meer geeft het aan dat het psychologisch werkt, het ene moment kan je je kapotlachen om mensen die tilten als je zelf nuchter en helder nadenkt, en het andere moment ben je zelf degene die tilt en het eruit moet gooien (en lacht iemand anders zich kapot)!
    • dailytear
      dailytear
      Bronze
      Cherish the love :heart:

Oh wacht, dat was niet van mij
      euhm, riep iemand mij?

cherish the love :heart:
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Heb meestal rond de 20-25 procent ITM.
      Een beetje off-topic, maar ITM is niet de statistiek waar je wil naar kijken om te zien of je goed bezig bent. De juiste statistiek is je ROI (return on investment) die zegt hoeveel % van je totale inleg je netto wint. Positieve ROI betekent dat je een winnende speler bent.

Een ITM van 20 a 25% is eigenlijk aan de hoge kant voor MTTs. Het kan er op wijzen dat je eigenlijk te voorzichtig speelt en je vooral focust om (net) in het geld te eindigen, maar je daardoor minder kans hebt op deep runs. De echte tornooi-haaien zitten eerder rond de 15%.
      Dat is inderdaad mijn grootste zwakte. Heb over het algemeen wel het geduld om te wachten op goede kaarten maar dat is dan weer gelijk mijn slechte punt in de push/fold fase. De kaarten waarmee ik normaal zou folden push ik te weinig in die fase. Maar de keren dat ik dat doe dan lig ik er vaak uit omdat ik dan net óf tegen een KK e.d. aanloop of dat iemand zoals hierboven echt met rare handen callen :) Dus jouw analyse klopt. Ik moet mij daar ook niet of fixeren. Had altijd een beetje te hoop dat met 1 mooie ship in een iets duurder (voor mij) tournament ook de ROI wat kon opkrikken. Zal wat meer voor hogere plekken gaan. Als iemand nog een goede video aan kan raden specifiek voor dit dan hoor ik het wel.

Oorspronkelijk gepost door Timmaywin
      Hey mvd1978, was jij niet juist degene die dat youtube filmpje over die pokerstars rigged kerel postte? (retorische vraag) zie is PS helemaal eerlijk?

Ik heb me kapotgelachen bij dat filmpje, en jijzelf waarschijnlijk ook...waarom? Omdat het zo fucking herkenbaar is, van die kut beats/suckouts krijgen op (wellicht cruciale) momenten in een toernooi en uiteindelijk je tilt grens bereiken en de hele boel bij elkaar schelden! Des te meer geeft het aan dat het psychologisch werkt, het ene moment kan je je kapotlachen om mensen die tilten als je zelf nuchter en helder nadenkt, en het andere moment ben je zelf degene die tilt en het eruit moet gooien (en lacht iemand anders zich kapot)!
      Ja, dat filmpje was geniaal. Je zou zijn andere video's ook eens moeten kijken. Hoe hij het verteld is erg leuk. Ook nog uit de tijd van FT.

Over psychologisch, gisteren had ik ook al iets gedronken. Dan stoor ik mij vaker aan dingen dan normaal :) Wat ik ook in dat topic schreef was dat ik later spijt kreeg dat ik het had gepost. En zo voel ik dat nog.

Mijn punt was dat zulke gasten (Russen vooral) gewoon zwaar irritant zijn. Dan speel je netjes, hebt af en toe geluk maar dan wel met redelijke kaarten. En zo'n rare "kwibus"...is kwibus netjes?....die flikkert je er weer uit met echt niets.

Goed, het weekend is begonnen. Geniet ervan iedereen.
    • dailytear
      dailytear
      Bronze
      En zo'n rare "kwibus"...is kwibus netjes?....die flikkert je er weer uit met echt niets.
      lol
      kwibus wel, flikkert niet

cherish the love :heart: