Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Pokerstars account "retracken"?

• Tjoeny
      Tjoeny
      Silver
      Hoi allemaal,

Nee dit is niet wéér een topic met de vraag of een bestaande Pokerstars account alsnog aan PS gekoppeld kan worden. Dit biedt misschien een oplossing voor degene die graag op Stars getracked willen spelen maar al een account hebben. Sinds kort is namelijk de Franse markt gereguleerd (pokerstars.fr red), wat betekend dat de Fransen ( :f_biggrin: :f_biggrin: ) alleen daar mogen spelen, echter mogen wij als Europeanen dit natuurlijk ook waardoor je dus (waarschijnlijk?) een account kunt maken en dus een nieuwe stortingscode kunt gebruiken.

De vraag is mods klopt dit??

PS: Er zijn schijnbaar een paar extra stappen die doorlopen moeten worden welke in een artikel bij de concurrent staan (bij gebrek aan PS nieuws hierover).
  • 11 antwoorden
    • oscaar10
      oscaar10
      Silver
      Ja dit kan, er zijn hier al spelers die getracked op .fr spelen. Het is wel enkel een Franse spelerspool waar je dan tegen speelt. Maar het kan dus wel.
    • xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      Ik zou ook graag tracked willen spelen. X(
    • Tjoeny
      Tjoeny
      Silver
      Dat dacht ik als oscaar, vandaar de post maar mooi om te horen dat het ook werkt. Het is inderdaad wel een nadeel om in een relatief kleine spelerspool te spelen maar deze is over het algemeen genomen wel wat slechter dan gemiddeld :P
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Op PokerStars.fr kun je inderdaad gewoon tracked spelen via PokerStrategy.com en dus ook StrategyPoints verzamelen.

Zorg er dan voor dat je de account aanmaakt via deze downloadhandleiding:

Hou er wel rekening mee dat je door de regulatie aan een paar extra stappen moet voldoen. Zo zul je een ID-check moeten doen om je identiteit en leeftijd te bevestigen. Je krijgt vervolgens een validatiecode toegestuurd die je dan in je account moet invullen om deze te verifiëren.
    • superjunk
      superjunk
      Bronze
      Bij Pokerstars.fr betaal je toch rake voor de flop?
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Interessant, maar is dit voor Belgen een legale oplossing ?

Want dat zou dan moeten inhouden dat als je je op .fr registreert, je ook de Belgische modaliteiten hebt, zoals registratie via Rijksregisterummer, stop loss limiet van €700/10h, server in België, enz... Aangezien pokerstars.fr blijkbaar totaal los staat van het pokerstars.com netwerk, heb ik hier mijn grootste twijfels over. Maar misschien kan iemand van PS.com dit bevestigen/navragen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Nee voor PokerStars.fr geldt dat je speelt "volgens de Franse" regelgeving. Daar speel je dus tegen spelers uit Frankrijk en deel je de traffic dus niet met de .com spelerspool. Je moet je registreren zoals de in de Franse wet voorgeschreven wordt en je voldoet dus aan de Franse regels.

Ze hebben dus geen servers in België (in ieder geval niet dat ik weet. Ik ben er momenteel niet zeker van of hun servers wel in Frankrijk moeten staan, dit zou ik moeten navragen).

In tegenstelling tot bijvoorbeeld Italië accepteren ze in Frankrijk wel spelers uit de Europese Unie op enkele rooms. In Italië kun je als niet Italiaan in principe niet spelen, dus PartyPoker.it is geen optie als pokerroom bijvoorbeeld.
    • xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      Valt er met PS als partner niet te onderhandelen dat men alsnog tracked kan spelen op 1 of andere manier?
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Ze hebben dus geen servers in België (in ieder geval niet dat ik weet. Ik ben er momenteel niet zeker van of hun servers wel in Frankrijk moeten staan, dit zou ik moeten navragen).
      Theoretisch kan het natuurlijk zijn dat de bestaande Belgische servers ook met de Franse kunnen communiceren en je dus toch op pokerstars.fr zou kunnen spelen via die weg.
      De kans daartoe is echter nagenoeg onbestaande, want dan zou er eigenlijk ook een speciale Belgische client moeten zijn voor pokerstars.fr, zoals er nu een is voor pokerstars.com.
      Ik vrees dus dat het voor ons niet mogelijk is legaal op pokerstars.fr te spelen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door xLadyFx
      Valt er met PS als partner niet te onderhandelen dat men alsnog tracked kan spelen op 1 of andere manier?
      Nee, de meeste rooms staan het opnieuw koppelen van een bestaande account niet toe. Dit kan in sommige gevallen alleen bij Unibet, Poker Heaven en Betfair.

Als je op zoek bent naar een room waar je gekoppeld kunt spelen, dan zou je even in deze thread kunnen posten om te zien welke room voor jouw het beste is: Partnerrooms: waar kan ik best terecht?