Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Coach wanted NL25-NL200

• Zeffke
      Zeffke
      Bronze
      Hi,

Ik speel reeds 4-5 jaar poker. Eerst begonnen met de roll van pokerstrategy, deze heb ik toen opgewerkt na 1,5 jaar op iPoker naar NLSH 100 waar ik winning was gedurende de eerste 50k handen, had zelf genoeg voor NL200, de stap gemaakt, vrij snel naar beneden moeten gaan en telkens moeten terugstappen naar NL50 en NL25. Daartussen bleef ik zowat hangen.

Dan poker even gelaten voor wat het was en nu sinds een goede maand terug bezig op Stars omdat ik de hele maand thuis ben. Intussen van NL5 naar NL10 en NL25 (SH) opgeklommen, mede dankzij 3 goede MTT resultaten maar heb nu beetje het gevoel dat ik iemand nodig heb om me verder te laten groeien en de fouten eruit te halen.

Ben wiskundig heel sterk en heb een goede analytische geest. Ik snap ook dingen heel snel en ik zoek iemand die NL100/NL200/NL400 grind en die eventueel een profitsharing ziet zitten in ruil voor de coaching.

Mijn doel is van zo snel mogelijk door te groeien naar minstens NL100, liefst NL200 om op de Zoom tafels van Pokerstars dan te grinden en deze met een mooie winrate te beaten. Ik werk nog voltijds, dus dit is voor na mijn uren al sluit ik niks uit natuurlijk als het super begint te lopen :s_biggrin:

Hopelijk tot snel. PM me en ik voeg toe op skype om iets af te spreken.
  • 3 antwoorden