NL25 AKo 3betpot TpTk OOP

• Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Hallo, ik heb hier AKo in de sb en krijg een raiser en een caller voor me. Ik 3bet iets meer dan 3x, had hier beter wat meer kunnen 3betten OOP, maar ik vertelde me klein beetje in de raising size. De originele raiser fold, caller callt. Op de flop C-bet ik en krijg ik een reraise. Is een shove hier +ev en kan ik nog weg?

De speler is een redelyke reg met 18/14.

$0.10/$0.25 No Limit Holdem
      PartyPoker
      7 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG oscarlob99 ($26.72)
      UTG+1 Corvina77 ($7.61)
      MP xxbaltazarxx ($6.45)
      CO darkdan2000 ($60.24)
      BTN SGrostov ($25)
      SB casualz938 ($36.38)
      BB LoosAnton ($30.62)

Pre-Flop: ($0.35, 7 players) casualz938 is SB A :spade: K :spade:
      3 folds, darkdan2000 raises to $0.75, SGrostov calls $0.75, casualz938 raises to $2.50, 1 fold, darkdan2000 folds, SGrostov calls $1.75

Flop: 7 :diamond: 3 :club: A :diamond: ($6, 2 players)
      casualz938 bets $3.80, [color=#cc0000][b]SGrostov raises to $8.50 casualz938......
  • 7 antwoorden
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      Zijn raise is echt kut voor je, ik zie niet echt in met wat iemand hier kan raisen zonder een set te hebben. Tenzij ze superslecht zijn. Maar nee lol, ik geraak hier nooit meer weg. Ship flop en hoop dat hij geen set heeft. Tenzij het een ubernit is met AF onder de 1. Dan fold ik gewoon, die mannen hebben hier altijd een set.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      maak t groter preflop, je squeezet en je zit OOP dus je wil in principe graag folds zien. met je sizing van nu zal je vaak 2 calls krijgen :P

die dude die je raist callt/flatcallt een pair pre wss, gezien de odds die ie daarvoor krijgt op je reraise, dusja vraag is eignelijk hoeveel je denkt dat ie suited connectors kan hebben :)
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Ja wilde al meer doen, maar was NL50 gewend en vertelde me. En ja ik denk als ik eerlijk ben bijna nooit na de reraise op de flop.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mrstoney7
      Ja wilde al meer doen, maar was NL50 gewend en vertelde me. En ja ik denk als ik eerlijk ben bijna nooit na de reraise op de flop.
      dat baseer je dan op t feit dat ie zogoed als geen suited connectors/suited broadways speelt, en als ie ze speelt, ze passief speelt?

in that case, fine :)

als ie iets actiever is fold ik dit niet :P maar met mn post impliceerde ik dat ie pocketpairs speelt sowieso (waarom zou ie hier een aas raisen) en evt suited connectors.

als je denkt dat die suited connectors niet/anders speelt, fine fold dan
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      ja ik bedoel dat ik hem met een SC bijvoorbeeld 87s en hij krijgt midpair en pre goeie odds dan zie ik hem inderdaad niet de flop raisen na mijn kleine 3betsize tegen 2 man. Het is misschien kleine sample, maar ik denk dat hij redelijk behoudend TAG speelde. Maar ik heb ook geen idee hoe die Ax zou spelen, maar denk eerder dat die dan zal callen. Dus fold lijkt me de optie ?:P

Edit: ik shovede, domste optie eigenlijk, en hij showde 77 :facepalm:
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Ax zal nooit raisen, immers met jouw reraise represent je in principe premiums, en AA/AK crushen Ax en KK QQ worden erdoor gecrusht :)
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      ja klopt