Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Stats & graph NL5

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Na een paar maanden geen poker heb ik de afgelopen twee weken 10k handjes op NL5 FR gespeeld. Ik vroeg me af of iemand naar mijn stats zou willen kijken en misschien wat tips heeft.

Mij valt op dat m'n cbet% enorm hoog is, wat niet zo gek is aangezien ik HU bijna elke flop cbet. Ik vrees wel dat dit makkelijk te exploiten gaat zijn op de hogere limieten dus wil ik naar de 75%. Verder heb ik soms nog moeite om genoeg value uit handen tegen callingstations te halen, weet niet of dat uit deze stats blijkt.
      W$SD is vrij laag.

Tot zover mijn eigen analyse, zijn hier vast mensen die er meer verstand van hebben :P

• 2 antwoorden
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      Wat mij opvalt is dat je in posities waar je het meest tag ABC speelt je de hoogste winrate hebt (ep, mp & co) en dan dropt je winrate bij de button. Kan er op wijzen dat je postflop spel niet zo goed is in marginale situaties... Ook is je vpip/pfr in de btn vrij groot en je flop aggressie veel hoger dan je river aggressie en je cbet flop 93% tov van je cbet turn 54.6% dit is zeker een leak.

maar ja [ ] sample :)

Mijn laatste 10k handen speel ik negatief op EP, wat zou moeten betekenen dat ik beter fold dan speel in EP, maar als je dan naar de handen zelf gaat kijken merk je dat je in die positie nu eenmaal vaak gecoolered bent. Dusja je speelt met een positieve winrate, wp gg etc :)
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Thx! Heb ik dus niet gezien. Die turn cbet is zeker een leak, ik moet zoiezo m'n flop cbet omlaag krijgen en meer gaan second barrelen op goede boards.
      Wat agressie per straat betreft, het is normaal dat deze afloopt toch? Of is het verschil te groot?