aanschaffen HM2 via Neteller

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      kan iemand mij vertellen hoe in HM2 kan aanschaffen via neteller? ik heb een account aangemaakt op de HM.com website, selecteer het product, kies voor 'checkout' en kies als betalings optie voor 'Web Money' waar 'Neteller Payment Button' bij staat als ik mijn muis erop gericht hou. vervolgens klick ik hierop, en moet ik kiezen uit WM keepers options (classic, light, mini), maar zie ik de optie neteller vervolgens nergens staan. iemand die hier ervaring mee heeft?

groet!
  • 7 antwoorden
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      kan iemand mij vertellen hoe in HM2 kan aanschaffen via neteller? ik heb een account aangemaakt op de HM.com website, selecteer het product, kies voor 'checkout' en kies als betalings optie voor 'Web Money' waar 'Neteller Payment Button' bij staat als ik mijn muis erop gericht hou. vervolgens klick ik hierop, en moet ik kiezen uit WM keepers options (classic, light, mini), maar zie ik de optie neteller vervolgens nergens staan. iemand die hier ervaring mee heeft?

groet!
      Ik heb Hm2 gekocht via Neteller. Je moet dat met u plastieke kaart doen , is een mastercard. Zo kan je overal ter wereld betalen bij shops. Die kaart wordt trouwens gratis opgestuurd naar je adres.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik heb (nog) niet zo'n kaart.. kan ik die gewoon aanvragen via neteller? en hoelang duurt zoiets, omdat ik eigenlijk zsm HM wil gaan gebruiken om ZOOM poker tracked te kunnen spelen..

kan je zonder die kaart dus geen HM bestellen via Neteller?
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      ik heb (nog) niet zo'n kaart.. kan ik die gewoon aanvragen via neteller? en hoelang duurt zoiets, omdat ik eigenlijk zsm HM wil gaan gebruiken om ZOOM poker tracked te kunnen spelen..

kan je zonder die kaart dus geen HM bestellen via Neteller?
      Bij mij duurde het goed 2 weken tegen ik de kaart in mijn bezit had.Je kan hem aanvragen op Neteller zelf. Net+card in de lijst en dan die kaart aanvragen. Op Pokerstars zijn er heel wat probs met Hm2, de hud zet de stats bij verkeerde mensen en het is een hele warboel. Dit ligt niet aan hm zelf maar aan pks (dit ter zijde ) Ik vrees ervoor dat je een ander manier zult moeten zoeken. paypall werkt deze methode ? Anders eens vragen aan familie , vrienden, etc dat je het geld cash geeft en dat zij het dan betalen. Zo deed ik het vroeger ook.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Hoe kom je erbij dat HM problemen heeft op pokerstars, ik heb hier totaal geen last van, ja nu ff met zoom maar dat is gewoon omdat er nog een goeie update moet komen
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
      Hoe kom je erbij dat HM problemen heeft op pokerstars, ik heb hier totaal geen last van, ja nu ff met zoom maar dat is gewoon omdat er nog een goeie update moet komen
      omdat bij mij stats van iemand anders bij iemand anders staan. Ook mag ik mijn plek geven in hm2 toch blijft hij moeilijk doen. Daarom dat ik deze reden heef. :)
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door KBE91
      omdat bij mij stats van iemand anders bij iemand anders staan. Ook mag ik mijn plek geven in hm2 toch blijft hij moeilijk doen. Daarom dat ik deze reden heef. :)
      heb je ook set seat gedaan op de tafel, dit wil ook wel eens helpen.

settings >> set seat
      and >> use for similar tables
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door KBE91
      heb je ook set seat gedaan op de tafel, dit wil ook wel eens helpen.

settings >> set seat
      and >> use for similar tables

Dat zal ik eens proberen , hopelijk is het dan normaal. Ik kom er gek van alles handmatig zetten.