Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Zoom poker HUD

• cazzz
      cazzz
      Bronze
      Ik heb mijn HEM2 geupdate zodat er een HUD verschijnt bij zoom poker. NU verschijnt er wel een HUD alleen is deze van de vorige hand, ik zie de stats van de spelers in de vorige hand.
      Ik heb ingesteld dat zowel HEM2, pokerstars en pokerstarsupdate als admin draaien.

Iemand enig idee om mijn HUD werkende te krijgen?
  • 20 antwoorden
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door cazzz
      Ik heb mijn HEM2 geupdate zodat er een HUD verschijnt bij zoom poker. NU verschijnt er wel een HUD alleen is deze van de vorige hand, ik zie de stats van de spelers in de vorige hand.
      Ik heb ingesteld dat zowel HEM2, pokerstars en pokerstarsupdate als admin draaien.

Iemand enig idee om mijn HUD werkende te krijgen?
      Is er al update uit van zoom voor hm2 ? In mijn update ston er blijkbaar zoom wordt binnekort verwacht of zo iets. Dus het zal nog niet optimaal werken vrees ik.
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Holdem Manager Zoom Update

Het was even wachten maar inmiddels is er een update uit voor Hold'em Manager2.

http://nl.pokerstrategy.com/news/world-of-poker/Nieuwsflash:-Tzvetkoff-in-Black-Friday-rechtszaak,-HM2-Zoom-update,-The-Micros_57861/

Ik kan de update nog steeds niet krijgen :')?
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Zoom has been added to HM2: http://www.holdemmanager.com/Downloa...2.0.0.6518.exe
      We're currently adding support to HM1. I have no eta when this will be released, but it will be longer than 2-3 days.*

Op het forum van HM2 , dit bericht komt van een admin btw.
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      Update gedownload. AVG virus scanner slaat alarm dat thirytwobitpc.exe een bedreiging is. :(
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door cazzz
      Update gedownload. AVG virus scanner slaat alarm dat thirytwobitpc.exe een bedreiging is. :(
      Ik gebruik avg niet meer , die slaat voor alles aan. Denk niet dat virus zal zijn aangezien het van een admin komt. Ik heb zelf ook de update en mijn virus scanner zegt niets.
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Ik word echt gek, ik kan die hele update niet vinden???
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Update HM2

maar hier kun je nog niets mee als het goed is, want zoals hierboven gezegd, dat heb ik dus precies hetzelfde je krijgt de handen van de vorige tafel of 2 tafels terug, hier heb je dus geen ..... aan :rage:

Misschien dat HM te langzaam importeerd ofzo , daar lijkt het op imo
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Aaah thnx! Ja nouja dan zal het met mijn trage pc ook wel niet kunnen :)
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ik heb een redelijke nieuwe en snelle laptop dus kan met niet voorstellen dat het daaraan ligt , ook omdat meer mensen dit hebben..
    • Jeniman
      Jeniman
      Bronze
      Het is nog wel een Beta versie.
      De final release met zoom support zal t wel doen.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Laten we het hopen, lekker dan een beta versie die niet werkt, een bug is ok, maar hier heb je gewoon geen drol aan
    • dailytear
      dailytear
      Bronze
      http://hm2faq.holdemmanager.com/questions/1931/How+to+setup+Holdem+Manager+to+run+with+Poker+Stars+Zoom+Tables

cherish the love :heart:

How to setup Holdem Manager to run with Poker Stars Zoom Tables

23rd March: Note: XP Users may get a ThirtyTwoBitPIC.exe crash and this will cause the HUD to fail, Were investigating and will have a solution soon. If you get this on a non XP operating system please let us know

NB: If you see the hud lagging behind this just means the zoom hud isnt working, its not lagging thats just the old HUD kicking in because zoom didnt work and because the old hud cant display the stats until AFTER hands are displayed you are naturally going to see a lag. This has nothing to do with the zoom hud. In almost all cases following the steps below to set stars to run as admin will fix this issue

Setting Up Stars for Zoom Tables

If you have UAC turned on you must set stars to run as admin otherwise the zoom hud will not work. If you have UAC off you dont need to configure anything, everything should work fine out of the box.

To do this please close HM2 and Poker Stars.
      1) Go to C:\Program Files\PokerStars (Program Files (x86) for the 64bit version)

2) Right click the PokerStars.exe and choose “Properties”.

3) Go to the Compatibility Tab and select “Run this program as an Administrator”.
      If this option is greyed out it is because the UAC is disabled and you basically running as admin so no need to change anything.

4) Please repeat steps 1-3 for PokerStarsUpdate.exe and also for holdemmanager.exe in C:\Program Files\Holdem Manager 2 (Program Files (x86) for the 64bit version) although holdemmanager.exe should be already set to run as admin by default.

Troubleshooting

If stars wont run after ticking run as admin
      If stars wont run after ticking run as admin some users reported success in either unticking it and running without run as admin ticked then try ticking it again or tick it and then reboot your PC. These extra steps we suspect might be vista only but if you have any feedback on what worked for you let us know.

If your HUD is lagging behind
      NB: In the rare case of your hud is lagging behind then in almost every case its because you haven't set PokerStars.exe and PokerStarspdate.exe and holdemmanager.exe to run as admin as explained above. If it still wont work after that please send your log.txt file from C:\Users\YourName\AppData\Roaming\HoldemManager folder. (XP users will find that in C:\Documents and Settings\YourName\AppData\Roaming\HoldemManager folder.)
      If you have extensions turned off then it may be just called log.
      Please email the log, directly after you have the issue and before you restart HM2, to hm2support@holdemmanager.com along with a link to the thread or a summary of the issue you’re having

Seeing correct players but wrong stats
      If your seeing the correct players but no stats or not the correct stats please follow the instructions above for sending a log but also send a screenshot of your filters in Hud Options > Hud Filters

Here is a list of known issues as of March 23rd which we will have fixed soon
      Zoom and Non Zoom Hands are not filtered in the hud like Rush hands used to be
      HM-4439 - Hero Stats Shown as /-/-/-/- for Zoom Tables for some people
      HM-4430 - Hero showing 0 in the replayer for some people
      HM-4435 - Cant set desired HUD for zoom if you set the game dropdown to anything except "Any"
      HM-4404 - Opponents TAB > Player Analysis > dropdown for gametype doesnt have zoom
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Nou....als ik het goed begrijp heb ik alles goed gedaan, dus pokerstars en pokerstarsupdate als admin runnen, zo ook holdem manager welke al zo was ingesteld.

Maar de stats lopen gewoon 1 of meer tafels achter, hier staat dus dat het ligt aan dat hij niet als admin runt, toch?

Nou..ik hb mijn log bestand maar gemaild

Of begrijp ik iets hierboven niet helemaal goed, iemand die het al gefixed heeft?
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Ik heb sinds vandaag ook HM2. Probeer het nu aan de gang te krijgen. Heb even een tijdje Zoom gespeeld om het te testen. Zie nu wel de juiste HUDs bij de juiste spelers met naam en al, maar er komen geen stats, alleen streepjes (-/-/-/- etc.). Als ik de post van dailytear goed begrijp is dat een bekend issue en wordt daar aan gewerkt? Of werkt het voor sommigen al wel goed?
    • Texopoker
      Texopoker
      Bronze
      Bij mij werkt die wel prima :P
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Texopoker
      Bij mij werkt die wel prima :P
      MMm misschien dat mijn database te groot is ofzo, ik heb er 300K handen in staan, kan het zijn dat hij daarom niet snel genoeg binnenhaalt en het niet kan bijhouden?

Nouja ik zal wel eens even wat dingetjes proberen, nog steeds geen antwoord van HM support gehad, dat schiet ook niet op.
    • NickB1604
      NickB1604
      Bronze
      welke versie van hm2 heb je?

en aan de datebase kan het niet liggen die van mij is 2x zo groot en hij doet het perfect
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Versie 2.0.0.6518

heb geupdate voor zoom, iniedergeval ik krijg wel de hud nu, alleen loopt hij steeds 1 of 2 tafels achter, lijkt mij er op dat de handen niet snel genoeg geimport worden, maargoed zo handig ben ik er niet mee. kan ook goed een bug zijn. Nog meer mensen die dit hebben?
    • NickB1604
      NickB1604
      Bronze
      er is inmiddels al versie 6526 misschien dat dat helpt
    • 1
    • 2