NL50 Zoom - straight op paired board

• Revenem
      Revenem
      Bronze
      Villain is unknown.

Mijn betsizings in deze hand zijn voor verbetering vatbaar, ze mochten best wat groter. Maar ik wil het voornamelijk over de beste lline op de river hebben. Turn is natuurlijk fantastisch, maar wat doe ik op de river? Een van mijn leaks is dat ik nog moeilijk kan folden op de river wanneer er al veel geld in de pot zit ("ik moet maar 1 keer op 3 goed zijn, I callz!"), maar ik zie hier een hand als AJ eigenlijk nooit over een bet shoven.

Ik zit hier eigenlijk bijna altijd goed, maar ik zie villains gewoon geen moves maken met minder.

-Normale bet, fold? (als mij dat al lukt :P )
      -Normale bet, call?
      -Grote bet? (een jack legt hij toch niet meer weg)
      -Kleine bet? (dan callt hij eventueel pocket pairs, levelt hij zich misschien in het raisen van een jack, induce ik wel raises en moet ik dan ook callen)

Ik denk dat een check/shove hier misschien wel iets is? Pocket pairs zullen toch niet vaak een derde barrel callen, een jack checkt hij niet behind en hoewel hij die niet vaak zal raisen op een bet, zie ik hem die ook moeilijk folden wanneer ik check/shove.

$0.25/$0.50 No Limit Holdem
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($132.94)
      Revenem (UTG+1) ($50.75)
      CO ($50)
      BTN ($50)
      SB ($80.40)
      BB ($68.38)

Pre-Flop: ($0.75, 6 players) Revenem is UTG+1 Q:club: K:club:
      1 fold, Revenem raises to $1.50, 1 fold, BTN calls $1.50, 2 folds

Flop: J:diamond: J:club: 9:spade: ($3.75, 2 players)
      Revenem bets $2.25, BTN calls $2.25

Turn: 10:diamond: ($8.25, 2 players)
      Revenem bets $5.25, BTN calls $5.25

River: 4:heart: ($18.75, 2 players)
  • 1 antwoord
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      ik bet eigenlijk gewoon. ben t eens met je Jx redenering, maar met een bet krijg je nog evt value van handen als QT bijv.

kleine pairs cehcken ook back, en echte draws missen er niet die geen sdvalue hebben