Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Minder mensen online dan normaal

• 9 antwoorden
    • dude156
      dude156
      Bronze
      maybe vanwege het mooie weer? :P
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      wat noem jij niet veel ? :D Waar ik zit zit amper 12k mensen online.
    • Rafke01
      Rafke01
      Bronze
      ben al elke keer dat ik de kans had mijn pokerwinnings van de winter door mijn keel gaan gieten op de terrasjes :)
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
      Is nu al 1 weekje ofzo dat er veel minder mensen dan normaal online zijn, vaak worden GTD's ook niet eens gehaald, iemand enig idee hoe dit zou kunnen?
      Dit. GTDs zijn ook rap omlaag gegooid
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      Lijkt me vrij sterk dat t alleen door t weer komt?, het is niet zo dat het nu savonds lekker buiten zit weer is daar is t eigenlijk nog net te koud voor...
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Zou toch kunnen hoor :)
      Zie je ook maar dat die GTD's eigl gewoon betekenen van 'dit aantal deelnemers halen we zeker' ipv een 'geste' van stars:D
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
      Lijkt me vrij sterk dat t alleen door t weer komt?, het is niet zo dat het nu savonds lekker buiten zit weer is daar is t eigenlijk nog net te koud voor...

Lekker op het bankje met het goe weer :P

Uploaded with ImageShack.us
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      hahahha
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Ik ben ook een afhaker van de laatste maanden :O

Opsomming van een aantal redenen waarom de zin om te spelen verdwenen is:

1. Veel gespeeld de laatste 4 jaar, weer die 20 tafels cashgamen of die uren toernooispelen gaan tegenstaan op een gegeven moment.

2. Na een slechte sessie kwam het regelmatig voor dat mijn humeur enige tijd verziekt was, hier heb ik geen zin meer in. Ik krijg dit er moeilijk uit, dus ga ik bijv. liever sporten.

3. De hoeveelheid vis neemt gewoon af, het is niet meer zo makkelijk als het is geweest.

4. Verder speelt onderhuids ook mee de negatieve trend die poker in het nieuws heeft het laatste jaar, zoals bijv. Black Friday en die rare kansspelautoriteit die ons te wachten staat.

Het ligt zeker niet aan het materiaal, dat pokerstrategy te bieden heeft.
      De video's en artikelen hebben mij zeker geholpen een betere en winstgevende speler te worden en blijven.
      Maar je spel willen ontwikkelen wordt moeilijk als je even geen kaarten meer kan zien :f_eek:

Zou me best kunnen voorstellen, dat meer mensen ,net als ik , op een gegeven moment even genoeg hebben van het op zich leuke spelletje.

Succes aan allen die nog met volle kracht vooruit gaan :)
      Helemaal stoppen doe ik ook nog niet en ik houd zeker de site nog steeds in de gaten.