instelling HUD display (HM 2)

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Beste PS'ers,

Ik heb vanmiddag reeds HM2 aangeschaft, en ben me nu aan het verdiepen in de mogelijkheden. Ik wil graag mijn HUD in gaan stellen voor de NL10 cashgames (welke ik speel op Stars, en binnenkort ook 888 Poker), en ik was benieuwd wat jullie voor instellingen voor de HUD display ingesteld hebben..

Welke zijn op NL10 zeker nodig? Ik dacht zelf aan pvip, pfr, 3bet, raise from CO / BU, fold to 3bet, WTS, AF, cbet F, cbet T, fold to cbet F, fold to cbet T.

Welke mis ik dan nog, die zeker nodig zijn? En welke cijfers hebben jullie op welke regel staan? Een kopie'tje van jullie display zou fijn zijn!

Ik wil me ook niet teveel blind staren op de cijfers, want als dit er teveel zijn, raak ik denk ik alleen maar in de war..

Graag jullie advies!
  • 11 antwoorden
    • KBE91
      KBE91
      Totaal

zo speel ik meestal.

VP$P / PFR / X / X

De laatste 2 ken ik niet , dacht AG = Agressie / Laatste is mij een totaal raadsel.

Off topic , mijn vp$p ligt iets aan de hoge kant precies.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KBE91

zo speel ik meestal.

VP$P / PFR / X / X

De laatste 2 ken ik niet , dacht AG = Agressie / Laatste is mij een totaal raadsel.

off topic, je gab tussen vpip en pfr is echt way to high
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze

zo speel ik meestal.

VP$P / PFR / X / X

wat speel je? als je sh speelt is je vpip goed.
      Maar je PFR moet way up.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ

zo speel ik meestal.

VP$P / PFR / X / X

off topic, je gab tussen vpip en pfr is echt way to high
      kweet het , daarom zie ik niet anders dan rode cijfers in mijn HM. Halejuja als ik een groentje zie. Ik moet echt beginnen begrijpend lezen snap nog de helft niet van wat ze uitleggen. Vooral die pot odds precies of ik moet terug naar school :(
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85

zo speel ik meestal.

VP$P / PFR / X / X

wat speel je? als je sh speelt is je vpip goed.
      Maar je PFR moet way up.
      SH MSS strategie. PFR meer raisen dan ?
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ja meer raisen preflop, inplaats van gewoon callen of limpen.

Je moet agressief spelen, niet passief.

Preflop ga je zo vaker de pot al binnenhalen of
      je pakt op de flop de pot op door een c-bet, waar je nu vaak gewoon moet gaan folden omdat je niets gehit hebt en je de preflop agressor niet kan callen.
      Je bent ook nog eens behoorlijk goed te lezen als je passief gaat spelen met paartjes, als je dan iets hit ga je niet uitbetaald worden.

Je speelt je paartjes passief neem ik aan, welke handen nog meer?
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      voor een MSS strategie lijkt me een vpip van 25% aan de hoge kant, maar ik ben en geen SH speler en geen MSS speler. Toch weet ik zeker dat je juist bij MSS de gab tussen pfr en vpip niet meer dan 2/3% zou moeten zijn.. je bent nu veel te passief in vergelijking met hoeveel handen je speelt. Loose Passive speelstijl op MSS strategie lijkt me verre van ideaal. Ik zou zorgen dat je tighter word en je agressiever bent preflop als je speelt. Welke stats je dan precies zou moeten krijgen kan ik je niet vertellen, guess around 16/14 ofzo. Misschien een ervaren MSS SH speler die hier op kan inhaken?
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      He kill volgens mij typte wij op hetzelfde moment :coolface:

Ik denk dat het niet te loose is opzich, aangezien je shorthanded gewoon meer speelt als FR, of dit ook zo bij MSS is weet ik ook niet.

ik denk dat het beide rond de 20 moet liggen, 21/19 bijvoorbeeld, als de gab maar klein is.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
      He kill volgens mij typte wij op hetzelfde moment :coolface:

Ik denk dat het niet te loose is opzich, aangezien je shorthanded gewoon meer speelt als FR, of dit ook zo bij MSS is weet ik ook niet.

ik denk dat het beide rond de 20 moet liggen, 21/19 bijvoorbeeld, als de gab maar klein is.
      MSS houdt in dat je eigenlijk puur pairtjes premiums etc speelt, weinig sc's etc dus je vpip ligt wel een aardig stukje lager.

En klopt haha ik had wat meer tijd nodig;)
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      ik ben nu een sessie aan het doen en de vpp is inderdaad hoger bij SH. MSS doe ik gewoon met de buy in. Speel wat meer random handen dan enkel op de lijst staan. 9J bv , T9s. Ik ben nu een sessie aan het doen en mijn stats zijn
      21/19/60/11.8 licht dit aan mij of verdien ik nu beter ? Speel paar handen en sta inneens pak meer geld. Kan toeval zijn ook natuurlijk. Hit ik mijn top pair of 3 of kind probeer ik agresief te betten. Valt er helaas niets en bet iemand voor mij leg ik netjes mijn hand weg. Oohja die 9J / T9s speel ik enkel maar in positie. Handen als AK , AQ , AJ speel ik zowat overal.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      ik ben nu een sessie aan het doen en de vpp is inderdaad hoger bij SH. MSS doe ik gewoon met de buy in. Speel wat meer random handen dan enkel op de lijst staan. 9J bv , T9s. Ik ben nu een sessie aan het doen en mijn stats zijn
      21/19/60/11.8 licht dit aan mij of verdien ik nu beter ? Speel paar handen en sta inneens pak meer geld. Kan toeval zijn ook natuurlijk. Hit ik mijn top pair of 3 of kind probeer ik agresief te betten. Valt er helaas niets en bet iemand voor mij leg ik netjes mijn hand weg. Oohja die 9J / T9s speel ik enkel maar in positie. Handen als AK , AQ , AJ speel ik zowat overal.
      Die stats lijken mij in ieder geval een stuk netter dan je 25/10;)