even voorstellen

• jooeeellll
      jooeeellll
      Bronze
      hallo allemaal!

Ik ben joël, 20 jaar uit hardenberg. Ik poker nu een half jaar en wil er veel over leren. Na een aantal keer mn bankroll verspeeld te hebben ben ik ongeveer een maand geleden serieus er mee bezig gegaan. Ik hoop hier veel te leren en mn bankroll is te laten groeien! :D
  • 10 antwoorden
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      hey,

welkom op pokerstrategy !
      Welke limieten speel je ? Slechte BR aangehouden ?
      Als je tracked speelt op deze site krijg je een status , 1 punt krijg je meteen life time bronze en krijg je toegang tot al deze artikelen. Je kan ook even studeren door de basis artikelen en de quize halen. 50 $ start kapitaal als je slaagt ervoor. Als je vragen hebt post ze gerust op het forum. Bekijk ook zeker de video's en laat je handen beoordelen hier op het forum.

Veel succes !
    • jooeeellll
      jooeeellll
      Bronze
      Ik speel op 0.01 / 0.02 & 0.02 / 0.04 (soms), ja BR management had ik nog nooit van gehoord tot 2 maand terug, het lukt me nu aardig om me BR een beetje te laten groeien. De quiz heb ik al gehaald moet alleen me papieren nog even uploaden. En wat is dat tracked spelen? ik moet deze site nog een beetje uitvinden..
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door jooeeellll
      Ik speel op 0.01 / 0.02 & 0.02 / 0.04 (soms), ja BR management had ik nog nooit van gehoord tot 2 maand terug, het lukt me nu aardig om me BR een beetje te laten groeien. De quiz heb ik al gehaald moet alleen me papieren nog even uploaden. En wat is dat tracked spelen? ik moet deze site nog een beetje uitvinden..
      Wel tracked spelen is , als je een account aanmaakt bij een pokerroom via deze site met de code. Krijg je strategy punten per zoveel rake. Voor verdere informatie kan je terecht bij poker rooms. Daar zie je de poker rooms dat pokerstrategy mee samen werkt. Daar staat dan alles wat je moet weten voor tracked te spelen met de room die jij verkiest. Alles wordt uitgelegd aan de hand van foto's en tekst. Voor de code te weten en de informatie moet je drukken naar de bonus instructies van de poker room die je wil spelen.
    • jooeeellll
      jooeeellll
      Bronze
      en als ik nou al eerder bij een pokerroom speelde dan kan ik niet hier tracked spelen??
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      en als ik nou al eerder bij een pokerroom speelde dan kan ik niet hier tracked spelen??
      Inderdaad. Maar er zal ongetwijfeld wel een poker room bij de partners zitten waar je nog geen account hebt?

Hier vind je alle partners:

http://nl.pokerstrategy.com/online-poker-rooms/
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey jooeeellll,

welkom op het forum. En mooi om te zien dat je direct al iets opgepikt hebt met het bankrollmanagement (BRM zul je vaak tegen komen op het forum).

zoals BKE en amnesia al aangaven kun je op een bestaande account meestal niet meer "tracked" spelen en dus geen StrategyPoints verzamelen, omdat de meeste pokerroom het niet toestaan om een account alsnog te koppelen. Dit kan meestal alleen in sommige gevallen bij Poker Heaven, Unibet en Betfair. Als je bij PartyPoker speelt, dan is WPT Poker wel een ideale pokerroom, omdat zij ook op het PartyPoker netwerk zitten.

Je kunt echter bij al onze partners spelen zolang je daar nog geen account hebt.

Bij 888poker, PKR en Poker770 kun je sowieso via ons ook een klein gratis startkapitaal aanvragen van respectievelijk $8, $20 en $7,70. Meer informatie daarover vind je hier: Het startkapitaal voor iedereen

Groetjes,
      Rene
    • jooeeellll
      jooeeellll
      Bronze
      Tijdje geleden maar goed hier ben ik weer. Inderdaad ik speel alleen bij 888poker dus heb me maar aangemeld bij 770 om het startkapitaal te ontvangen!

BRM had ik eerder van gehoord maar sinds ik het hier las ben ik het maar is toe gaan passen en sinds ik er serieus mee bezig ben zie ik mijn bankroll (vooral de laatste weken) behoorlijk groeien!! Dus ik hoop nog veel meer te leren van deze site!
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Tijdje geleden maar goed hier ben ik weer. Inderdaad ik speel alleen bij 888poker dus heb me maar aangemeld bij 770 om het startkapitaal te ontvangen!

BRM had ik eerder van gehoord maar sinds ik het hier las ben ik het maar is toe gaan passen en sinds ik er serieus mee bezig ben zie ik mijn bankroll (vooral de laatste weken) behoorlijk groeien!! Dus ik hoop nog veel meer te leren van deze site!
      Dat zal geen enkel probleem zijn voor nog veel te leren. Materiaal zat hier + er komen denk ik wekelijks nieuwe video's.
    • jooeeellll
      jooeeellll
      Bronze
      nee ik verwacht ook niet dat dat een probleem is :p
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Welkom en succes :)