Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

#bb tableninja

• 7 antwoorden
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Speel je toevallig op .be ?
      De config and HH directory van de .be client zijn verschillend van die van .com. Dat zou een mogelijke reden kunnen zijn dat TN niet het aantal BB kan tonen.

Zelf gebruik ik die feature niet meer. Veel interessanter is om het #BB of nog beter de M, van elke speler afzonderlijk te hebben. Want als ik 100 BB in de SB heb, is het nog altijd belangrijk van te weten hoeveel BB de BB heeft om je eigen beslissing te nemen.
    • oscaar10
      oscaar10
      Silver
      Ja ik speel idd op.be, weet jij wat ik hieraan kan doen? En ik wou idd het aantal bb van alle spelers doen weergeven. Moet je dat ergens anders instellen dan bij on-screen display ofzo?
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Ja ik speel idd op.be, weet jij wat ik hieraan kan doen? En ik wou idd het aantal bb van alle spelers doen weergeven. Moet je dat ergens anders instellen dan bij on-screen display ofzo?
      waarom niet in je hud?
    • oscaar10
      oscaar10
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      waarom niet in je hud?
      gaat dit in HEM1? waar staat dat?
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Uhm geen idee.
      Bij PT4 gaat dit wel.
      Maar ik heb geen HEM dus kan je niet zeggen hoe of wat.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Ik kan het ook niet vertellen voor HEM (ook PT user hier). Maar wat ik wel weet is dat het in TN zeker niet kan. In TN is het enkel je eigen stacksize die je te zien krijgt.
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      ik heb hm2 maar wellicht is het met hm1 hetzelfde (tenminste dat hoop ik voor je), met hm2 kan het iig in je hud idd ik heb de BB's ook gewoon in me hud staan

in hm2 kan je de stat hier vinden ik hoop in hm1 ook maar heb geen idee..