neteller investigation

• karatsj
      karatsj
      Bronze
      hallo ik probeerde gisteren op mijn neteller account te gaan maar dit was geblokkeerd en ik kreeg de informatie dat men account onder "investigation" is en dat ik moet wachten tot het "investigion team" klaar is met zen onderzoek.
      Heeft iemand van jullie dit reeds eerder meegemaakt en moet ik me grote zorgen beginnen te maken???
  • 3 antwoorden
    • Gisa101287
      Gisa101287
      Bronze
      Nou het lijkt mij als je niks verkeerds gedaan hebt er ook niks te vrezen is toch?

Het zal wel aan de onderhoud werkzaamheden aan de site zijn die dat veroorzaakt met alle nieuwe dingen die eraan zitten te komen, dus zal allemaal wel loslopen.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      heb je toevallig geen email gekregen met een vraag voor documenten ofzo?
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      ik weet ondertussen dat men account gehackt is ergens vorige maand ofzo. Op deze moment is het financial crime departement alles nog aan het onderzoeken en proberen ze men geld terug te krijgen :( . Heb ze verschillende keren gecontacteerd maar ik kan niks anders doen dan afwachten zeggen ze.

Ik kan alleen maar aan iedereen die geld heeft staan op neteller volgende tips geven: verander je wachtwoorden regelmatig, verwijder zo veel mogelijk je cookies, installeer zo goed mogelijk antivirus en cookies programmas, laat al je geld er niet op staan en voorval vergeet niet dat je ergens vrij veel geld hebt op staan :f_frown: