Een vraag aan Lanfear81

• Robbie825
      Robbie825
      Bronze
      Hoi,

Mijn vriendin en ik hebben beiden een laptop. We hebben één internetaansluiting. We gebruiken een router zodat we toch internet hebben met twee computers. Het gevolg is dat we hetzelfde IP-adres hebben. Ik heb een paar maanden geleden het startkapitaal van $50,- gekregen op PartyPoker. Mijn vriendin wilde dat ook gaan doen, en heeft zich aangemeld voor het startkapitaal. Ik weet echter niet welke pokerroom ze heeft gekozen. Volgens mij is dat ofwel 770Poker ofwel WPT-poker. Ze heeft dat bedrag niet gekregen. Komt dat doordat we hetzelfde IP-adres hebben? Waarvoor moet ze zorgen dat ze toch in aanmerking komt voor de 50 dollar op WPT-poker? Haar naam op PokerStrategy.com is my1destiny2. Alvast dank voor de beantwoording van de vraag.

Groeten, Robbie825.
  • 1 antwoord
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Je kan nooit het bedrag op de zelfde room laten storten. Je vriendin zal een ID check moeten doen. Foto van haar paspoort opsturen zodat ze kan bewijzen dat het wel degelijk haar is. Ik denk wel dat ze een mail zal krijgen met deze info. Het kan ook geweigerd zijn natuurlijk. Anders als je niet snel antwoord hebt zou je eens de support moeten contacteren. Het is wel aan te raden het in het engels te typen krijg je sneller een reactie terug.