"Deal tussen Tapie en Full Tilt Poker rond"

• KBE91
      KBE91
      Totaal
      Als we PocketFives.com mogen geloven, is de kogel eindelijk door de kerk. Volgens een betrouwbare bron van de site is Laurent Tapie inmiddels in Dublin neergestreken op het hoofdkantoor van Full Tilt's moederbedrijf Pocket Kings. Daar zou hij samen met een team hard werken om de doorstart van de site definitief op poten te krijgen. "They are finalizing the deal with U.S. Department of Justice, but it's a done deal," zo vertelt de betreffende bron aan PocketFives.com. "Tapie is getting ready to reopen Full Tilt Poker in Europe. The deal should be signed next week."
      Het nieuws van PocketFives.com sluit goed aan bij collega site Wicked Chops Poker. Zij meldden de afgelopen dagen geruchten van soortgelijke strekking. Toch blijft de grote vraag: wanneer gaan de kaarten weer de lucht in? En hoe gaat de Groupe Bernard Tapie proberen om klanten te behouden én aan te trekken? We zullen het de komende tijd allemaal gaan mee maken.
      Lees meer op PocketFives.com.

ik weet niet dat het degelijk waar is , deel het gewoon even mee :)
      Dit artikel is gepost 25/03/2012
  • 20 antwoorden
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Ze zullen wel met FDB's komen zodat er nieuw geld op de site gezet wordt (en net zoals bij Stars dat als je uitcashed je die maand niet in aanmerking komt voor de FDB). Verder denk ik dat met FTP's iron man systeem alle midstakes regs zo weer op FTP zitten. Zelfs voor cashgamers zou FTP nu stars compleet wegconcurreren omdat stars nu ook weighed contributed rake method gebruikt, dus is zelfs voor nipte supernova's het nu beter om op FTP te spelen.

Dit alles mits het iron man systeem hetzelfde blijft als dat het was, en als iedereen zijn status behoudt is het helemaal een done deal voor diegenen met 3+ jaar iron man.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Dat ze maar snel terugkomen zodat ik deftige stakes kan spelen.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Nooit de kans gehad voor op FT te spelen. Het was al gesloten voor ik begon met geld te pokeren. Hoor er veel over dus kriebelt het wel voor daar te spelen eigenlijk.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Nou dit is denk ik inmiddels bericht 101 of zo hierover ;) .

Als ik FTP weer kan openen en mijn armoedige BR van iets van $30 er nog opstaat dan geloof ik het pas en niet eerder =) .
    • Zorrovic
      Zorrovic
      Bronze
      Dat ze maar snel online komen! Die BR die daar op staat kan ik nog wel gebruiken. Tevens ben ik na het offline gaan van FTP tijdelijk gestopt. Dus gas op die lolly!
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Zouden ze op FT ook een inactivity fee hebben zoals bij veel pokeraanbieders? Dan is iedereen door zijn bankroll heen! :D
    • keesmetvlees
      keesmetvlees
      Bronze
      Als ik met mijn 180$ door kan spelen dan ga ik dat zeker doen.

Btw: Same story as Zorrovic
      Tevens ben ik na het offline gaan van FTP tijdelijk gestopt

Maar dan niet tijdelijk :P
    • menno01
      menno01
      Bronze
      heb effe gekeken,bij alderney gaming en ze hebben een nieuwe licentie.
      dus nu nog effe wachten, en hopen op snelle comeback.
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door menno01
      heb effe gekeken,bij alderney gaming en ze hebben een nieuwe licentie.
      dus nu nog effe wachten, en hopen op snelle comeback.
      dat is ZEER positief! :D
    • faiser
      faiser
      Bronze
      Ik heb eens zitten kijken op deze page http://www.gamblingcontrol.org/licensees2.php?page=3 en er staat inderdaad een licentie zoals menno01 zegt bij full tilt poker: Orinic Limited (1) maar misschien betekent dit niet zo veel aangezien filco limited er nog niet bijstaat enzo.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      ik zou er niet gaan spelen. Tapie is ook niet de meest betrouwbare kerel volgens mij. ;)
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sjors777
      ik zou er niet gaan spelen. Tapie is ook niet de meest betrouwbare kerel volgens mij. ;)
      Ze vragen hun licensie aan bij AGGC , denk dat die wel geleerd hebben uit hun fouten.

Anyway het duurt weer zolang voor er weer nieuws is, tot zover de positieve geruchten... duurt me net iets te lang.
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      als ze me het geld terug geven, ga ik er gewoon weer spelen, en anders zijn andere rooms betrouwbaarder
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door raymond20001
      als ze me het geld terug geven, ga ik er gewoon weer spelen, en anders zijn andere rooms betrouwbaarder
      gz 3K posts
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Zelf heb ik al een nieuwe roll opgebouwd, maar als ze terugkomen cash ik mijn geld daar gewoon lekker uit, toch weer 600 euro rijker wat altijd leuke meevaller is voor een student ;)
    • 0rbeaaqua
      0rbeaaqua
      Bronze
      Goed Nieuws!!!!!!!!

Iedere aanwijzing die duidelijkheid kan geven omtrent de situatie van Full Tilt Poker is er één nietwaar? Nu zijn er heel veel geruchten en niet allemaal worden ze geplaatst, maar sommige zaken geven toch wel een bepaald beeld over de stand van zaken.

Het moederbedrijf van Full Tilt Poker, Pocket Kings, Ltd, is druk bezig om nieuw personeel aan te trekken. Op de Ierse (Pocket Kings is gevestigd in Dublin) banenwebsite Jobs.ie staan een hele stapel banen die vandaag geplaatst zijn. Ook wordt er gevraagd naar Nederlandse Customer Service medewerkers.

Experienced Multilingual Customer Service Reps Required (Dutch)

Pocket Kings is hiring and has an urgent requirement for experienced multilingual Customer Service representatives. With an attractive salary, these 2-3 month contract roles may become permanent and offer an exciting opportunity to join a vibrant and energetic company.

Voor alle banen kijk je hier.

Een kort bericht en veel meer is er niet te melden, maar het is misschien wel de sterkste aanwijzing van de afgelopen maand dat er wat staat te gebeuren bij Full Tilt Poker.
    • 0rbeaaqua
      0rbeaaqua
      Bronze
      hier het linkje http://www.jobs.ie/Jobs.aspx?Categories=&Regions=&Keywords=pocket+kings&sort=
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Klinkt goed inderdaad...
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      zou het dan toch...................... Maar hoe ga ik weten hoeveel geld ik daar nog heb staan, ik weet het zelf niet eens meer :facepalm:
    • 1
    • 2