Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL4 Q9 2 pair on drawheavy board

• RocknRollAd
      RocknRollAd
      Gold
      Is het +ev om op dit board af te stacken.
      Of zitten of is zijn range bij een 4bet op de flop zo gepolariseerd naar KJ J8 dat ik daar nog moet folden?
      Achteraf denk ik dat ik hier veel te licht m'n geld naar 't midden duw.
      --

iPoker - £0.04 NL - Holdem - 2 players
      Hand converted by PokerTracker 3

SB: £12.29
      Hero (BB): £5.15

SB posts SB £0.02, Hero posts BB £0.04

Pre Flop: (£0.06) Hero has Q:spade: 9:club:

SB raises to £0.16, Hero calls £0.12

Flop: (£0.32, 2 players) 9:spade: T:heart: Q:heart:
      Hero checks, SB bets £0.24, Hero raises to £0.78, SB raises to £2.66, Hero raises to £4.99
  • 2 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey R&R Ad :)

Als we hem een range geven van combodraws, straights, 2pairs & overpairs met 1 dan krijgen we dit:

Board: T:heart: Q:heart: 9:spade:
             Equity     Win     Tie
      MP2    69.14%  67.11%   2.04% { QQ, TT-99, AdAh, AhAs, AhAc, KdKh, KhKs, KhKc, KJs, QTs-Q9s, J8s, T9s, AhJh, AsJs, AhTh, Ah9h, Kh9h, Jh9h, 9h8h, KJo }
      MP3    30.86%  28.82%   2.04% { Qs9c }

Je ziet dat we het niet geweldig doen tegen zijn auto stackoff range, denk dat het dan beter is om of te check/callen of de flop te leaden als ie alles wat Sd value heeft terugchecked

Mvg,
      Gerv
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Gold
      Duidelijk, dus mijn gevoel dat het veel te licht was, wordt hier eventjes bevestigd!
      Ik ben nu net wat aan het HU spelen op 4NL en begin wel de smaak te pakken te krijgen. Als je leaks bij tegenstanders ontdekt kan je ze echt lekker uitbuiten. Dank alvast, zal nog wat handjes markeren waar ik vragen bij heb!
      Groet, Ad :heart: