hm2 verkeerde naam bij tafel?

• Randdyyy
      Randdyyy
      Bronze
      Er staat elke keer bij iedereen aan de tafel gewoon de goede naam met hun statistieken maar bij mij een andere, bijv. aan de ene tafel vittainheiro en de andere zet.bezal .. wat betekent dat en heeft dit gevolgen voor bijv. als ik straks naar mijn eigen fouten ga kijken? Of slaat hij alle handen die ik speel sowieso onder mijn naam op?
  • 4 antwoorden
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Bizar ... Die heb ik nog nooit gehoord :p je kan ervoor kiezen om het hud voor Hero uit te schakelen, hud heb je toch niet nodig voor jezelf? :)
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      stel preferred seat in @ HEM
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Maar alle andere namen staan juist, wil toch zeggen dat hem weet waar Hero zit... Dus denk niet dat het daar iets mee te maken heeft?
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rogier
      stel preferred seat in @ HEM
      Dit is niet altijd het enige dat je moet doen, want bij mij bleek dat toch niet voldoende. Zelfs mét preferred seat ingesteld ging het nog mis. Gek genoeg niet op alle tafels, want op de helft van de tafels stond de HUD gewoon goed. Heb niet echt kunnen ontdekken waar dit door kwam, maar nu ik Live Tracking uit heb staan werkt het beter. Dit was bij Stars. Echter heb ik wel altijd Hero bij mezelf zien staan, voor zover ik weet, dus ik kan je helaas niet helpen Randdyyy. Mailtjes naar de HM2 support sturen werkt altijd goed. ;)