Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Wasiebassie? Is Back !

• Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Zo ik vond een verwaarloosde blog hier.....
      Laat ik em weer eens oppakken dan maar en in een nieuw jasje steken.
      Geen idee of uberhaubt iemand dit nog gaat lezen maar let's give it a try !
      Ik heb op Poker770 een $50 br gekregen die volgens mij in 5x$10 word gestort en dan elke week een tientje, heb eigenlijk geen idee
      Anyway was met m'n $10 op 2 tafels 6max 2nl begonnen en de teller staat na 3 dagen op $30.50 en dan krijg ik als het goed is nog die $40 van poker770/pokerstrategy.
      Ik wou wel zeggen dat ik de software mega gaar vind maar het allergrootste voordeel wat dat punt kan goedmaken is het niveau van de spelers daar, het lijkt wel "Microstakes-Heaven', of mijn creatieve reads zijn zo goed of er zitten 10 jarige kinderen te spelen op die site haha.
      Maargoed ik dacht laat ik m'n blog weer eens oppakken dus.
      Wat m'n doelen worden en challenges die ik mezelf stel weet ik pas als ik mn volledige Br heb, want met $30 is eigenlijk geen 1 stake verantwoord te spelen.
      Laat ik dus maar hopen dat ik m'n $40 snel heb en er ondertussen wat profit mee pak.
      Owja ik moet zo erg wennen aan die software dat ik nu max maar 6 tafels kan spelen en eigenlijk irriteer ik me er mateloos aan maar geld blijft geld en wie weet wen ik er een keer aan en kan ik weer 16+ tafels grinden.

Gr Bas
  • 46 antwoorden
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Mocht je je afvragen waar ik ooit bezig mee ben geweest ----> Mijn plan in 2011
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Deze naam komt me nog bekend voor (ik heb je ooit doorgestuurd naar deze site) dus ik ga je zeker volgen. Als ik je me beetje goed kan herinneren ben je zeker geen slechte speler maar wel erg tiltgevoelig.

En als ik PTR bekijk bevestigd dit iig wel mijn vermoeden. Volume genoeg maar soms ook sessie op te hoge limieten waarin je winst er doorheenjast. Kortom print de artikelen over BRM uit en kijk er even naar voor iedere sessie die je gaat spelen :pokerface: . Welke strategie ga je gebruiken BSS of MSS?

Ik zou zeggen no mre tilt en op naar de 5000 SP zodat ik nog een leuk centje aan je verdien :coolface: . Ik neem namelijk aan doordat je via deze site geld hebt gekregen je er ook punten scoort voor deze site.

Rest me niks meer dan je suc6 te wensen en zoals ik al zei ik ga je zeker volgen (al is het maar uit eigen belang :s_evil: )!!
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      @pcbeem Hey, jou ken ik idd ook nog! Leuk man.

Qua dat tilten heb je trouwens 100% gelijk, maar een mens kan veranderen in een jaar tijd dus hopelijk voor mijn geld en jouw puntjes haal ik iig dat wat nodig is.
      Heb jij trouwens enig idee hoe die bankroll op poker 770 werkt?

Verder gebruik ik BSS en idd deze site tracked ook m'n punten.

Gr Bas.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik quote even de voorwaarden van het startkapitaal:
      "Het $50 startkapitaal wordt in vijf delen van $10 uitbetaald.

De eerste $10 ontvang je onmiddellijk. Als je daarna, in de volgende 7 dagen, minimaal vijf $1 toernooien speelt of een hondertal pokerhanden, dan ontvang je de volgende $10.

Je kunt om de 7 dagen dus $10 verdienen. Let op: we betalen de $10 maar om de 7 dagen uit, ook al zou je eerder in aanmerking komen voor de volgende schijf van $10.

Om de nieuwe $10 vrij te spelen, dien je minimaal $0,50 aan rake of toernooi fees te genereren. 'Rake' is het deeltje van de pot dat naar de pokerroom gaat. Meestal bedraagt de rake, bij cashgames, zo'n 5% van de totale pot.

Als je zelf een storting van minimaal $100 maakt, ontvang je de $50 meteen."
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Serieus.... ligt ook lekker gelijk in lijn met het Br management verhaaltje in de leer-artikelen. Maargoed, geduld is een schone zaak.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Kijk je bent alweer silver hiero, gaat goede kant op!!

Ik kan het niet ontkennen dat het startkapitaal beetje krom is. Maar goed je moet het maar positief bekijken over weekje of 5 staat er gewoon $100 =) en je denkt nu wel 3x na voor je op een te hoge limiet gaat spelen :s_biggrin: .
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Haha daar hoefde ik ook echt maar 4k handjes voor te spelen, gaat lekker idd.
      Doe er stiekem paar 4nl 50bb tafels door maar ik blijf steady omhoog gaan.
      Hoeveel punten moet ik precies halen om die TAF bonus voor jou rond te spelen dan? ben benieuwd eigenlijk.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      5000 (zonder bonuspunten) dus je mag nog even :s_evil: , maar als je in een paar dagen 4K aan handen speelt dan komt dit wel goed........
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      5k? wow...
      Maar dat gaat dan om pokerstrategypunten denk ik dan, heb er lifetime net iets van 500+ zie ik staan dus 10% in the pocket alvast dan.
      Maar ik probeer $200 op poker770 te halen en dan heb ik genoeg punten voor dat elephant programaatje dan zet ik dat geld op fulltilt want die openen hun deuren ook weer binnenkort, en dan kan ik de rest van de punten daar halen want de software op poker770 zuigt aan alle kanten.
      Zo jammer dat mn pokerstarsaccount niet hier gekoppeld is he, anders had je die bonus allang gehad. Br is $25,86 trouwens en zit nog te wachten op die Extra $$'s .
    • michel2311
      michel2311
      Bronze
      "Dat elephant programaatje" kun je tegenwoordig zonder punten gebruiken. Maar Elephant is niet zo heel lang meer beschikbaar en de ondersteuning zal snel stoppen. Als alternatief kun je tot 15 april HEM2 aanschaffen.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      En van die 500 tellen er dan ook nog maar 393 mee als TAF punten (hiervoor tellen bijvoorbeeld de 10 bonus SP niet mee die je krijgt als je op een dag 1 SP scoort). Maar goed ik heb iig weer iemand die in beweging is en daar ben ik al blij zat mee. Als je in dit tempo doorgaat met 50 SP per dag ben je er zo :s_evil: .

Wat mij zou boeien is als je voortaan wat updates van sessies geeft en er evt. wat handjes bij post. Die handen kunnen andere mensen dan vervolgens weer bekijken en er hun commentaar op geven. Niks hoeft het is alleen maar een tipje om je blog wat op te fleuren.

Ik lees nu bijvoorbeeld dat je wat down bent, waar komt dat door?

p.s. zie dit niet als bemoeizucht oid, ik wil je alleen maar verder helpen. Maak gebruik van de middelen die hier aan worden geboden en je zult merken dat je niveau en daarmee ook je BR omhoog gaan.
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Ja daar heb je een punt.
      Maar ik heb ook nog geen concrete doelen gesteld en geen de Br die me vertrouwen geeft. Ondanks dat ga ik idd wat meer info droppen na een sessie zodat ik feedback kan krijgen en er tussentijd wat zelfreflectie op kan laten losgaan. Thnx voor de tip!
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      @michel2311 Hm is betalen dus, nvm dan gebruik ik wel mn verstand wel :(
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Zo, ik heb weer een kleine sessie achter de rug maar laten we eens terugblikken.Vorige week ben ik lekker gaan tilten omdat ik nog een paar uur had om "Bronze"(750points)(fpp) te bereiken.Dit is me met hangen en wurgen gelukt maar van de $30 bankroll was er nog welgeteld $3 over.Heerlijk als je je op zo'n stom target kapot gaat callen met 9T suited pf allinetjes.... niet echt heerlijk moet ik zeggen.Vandaag logde ik in en zag mijn $3 nog staan, cashgamen zat er niet in dus ik dacht dan maar een $0,50 turbo toernooitje opengooien.Keurig 5de van de 200 nogwat geworden voor $5,50 dus de teller stond weer op $7,50.... Ik dacht : was dit het dan? Hup 3 2nl tafels opengooien en grinden met die hap (grinden... haha 3 tafels Abc-poker spelen).Nou was er 1 speler waar ik na 30 handen meteen een note van kon maken ----> ABC , welteverstaan ---> Altijd Bassie Check-raisen :D :D en uiteraad zat ik tegen hem altijd 70/30 als t allin ging, Heerlijk! Dit ging zo een uurtje door tot mn wijsvinger pijn ging doen want ik speel noodgedwongen even op een mini laptop.De teller staat weer op $20,10 en morgen krijg ik daar nog een "bonus-tientje" bij en dan kan ik weer wat serieuzer aan de slag met 2 en 4nl grinden. De wijze les die ik uit dit verhaal heb getrokken is : staar je niet dood op een status als dat je pokerspel niet ten goede komt.

Verder zou ik willen vragen aan iemand of hij/zij weet hoe je een hand uit de poker770 software kan halen want ik kom er niet uit.Heb wat aardige handjes gespeeld die ik zou willen delen maar ik kom er niet uit iig.

Tot morgen!
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Wat zei ik nou niet tilten :facepalm: , merkte al dat je minder puntjes (lees geen haalde) dus ik vreesde al het ergste. Klinkt herkenbaar dat verhaal met die status zo was ik vroeger ook. Het is zo aanlokkelijk maar uiteindelijk levert het geen bal op en is het grinden dus ook niet waard. Ik denk nu maar zo lukt het mooi maar het moet geen doel op zich worden.

En je vraag over handen converteren: ik denk dat deze thread je verder kan helpen. Hij is wel beetje oud maar volgens mij zou dit nog steeds moeten werken. E nuiteraard kun je nog een maandje of 2 gebruik maken van Elephant. Als je merkt wat voor een voordelen dat heeft wil je denk ik niet meer zonder en zie je dat het een kleine investering is om bijv. HEM nu te kopen. Ik hikte hier vroeger ook altijd tegenaan maar als je ziet hoeveel voordeel je van de stats hebt dan weegt dat niet op tegen de kosten (zeker nu het maar $25 kost).

Tot slot nog een tip, vergeet het resultaat van je tilt en ga gewoon door. Uiteraard moet je er wel van leren dat het gebeurd is. Maar ja het is nu eenmaal gebeurd en daar doe je niks meer aan. Je hebt een BR, probeer die goed te verzorgen door met BRM te spelen. Ik weet dat je het kunt (en dat weet je zelf ook), nu alleen niet meer tilten!!
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Hey ik kan nergens op pokerstrategy nog vinden waar ik elephant kan downloaden, heb op je linkje geklikt en het heeft me overtuigd dit te gaan gebruiken maar schijnbaar ben ik al te laat , jammer :(
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Mijn grind muziek

http://www.youtube.com/watch?v=nMqmHKPxOkE&feature=related
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wasiebassie
      Hey ik kan nergens op pokerstrategy nog vinden waar ik elephant kan downloaden, heb op je linkje geklikt en het heeft me overtuigd dit te gaan gebruiken maar schijnbaar ben ik al te laat , jammer :(
      PokerStrategy.com heeft vorige maand de stekker uit het Elephant project getrokken. Je kijkt dan ook beter naar de 2 grote alternatieven: Hold'em Manager 2 (zie speciale PokerStrategy deal ) of PokerTracker 4 (voorlopig gratis te testen in beta).
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      resources.pokerstrategy.com/ApplicationServices/Apps/Elephant/Install/setup-elephant-0.106.50109.2.exe

Denk dat als je dit linkje probeert dat je het nog moeten kunnen downloaden. Er zullen geen update meer komen maar volgens mij ondersteund het poker770 wel.