ZOOM Nl10 55

• petervisser123
      petervisser123
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button ($8.60)
      SB ($10.88)
      BB ($15.21)
      UTG ($5)
      UTG+1 ($21.94)
      MP1 ($7.34)
      Hero (MP2) ($10)
      MP3 ($6.42)
      CO ($5.17)

Preflop: Hero is MP2 with 5, 5
      2 folds, MP1 bets $0.30, Hero calls $0.30, 3 folds, SB calls $0.25, BB calls $0.20

Flop: ($1.20) 5, 9, Q (4 players)
      SB checks, BB checks, MP1 checks, Hero checks

Turn: ($1.20) 8 (4 players)
      SB bets $0.60, 2 folds, Hero raises to $2, SB raises to $10.58 (All-In), Hero ?

Bet ik hier flop uit voor value/protection tegen 3 villains, lijkt me achteraf wel, 1$ fine dan of kan het wel pot? Turn lijkt me verder fold op zijn raise als ik zijn range inschat op 88, 99, JTo, JTs , zodra ik AQ toevoeg is het wel een call, ook met Ah8h/KhJh handjes erbij is het nog een call, wel is AQ de doorslaggevende factor.
      Dus raise ik de turn voor value of als semibluf en naar hoeveel?
  • 6 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Je moet hier in een multiway altijd lekker groot betten, gewoon 1,20. Kijk hoe drawy het board hier is. Op de turn kan er goed een straight aangekomen zijn of iemand heeft een over set, zijn ook wat 2pairs en fishes die allin gaan met AQ, maar zonder reads of stats fold ik hier de turn wel op zijn allin.

De turn ga je hier raisen voor protection/value.

Semibluff: je moet even de definitie van een semibluff opzoeken in de artikelen dat is hier niet van toepassing, je hebt al een hand en een bluf is per definitie een bet zonder dat je iets hebt of in het geval van een semibluff met outs naar een goede hand.
    • petervisser123
      petervisser123
      Bronze
      Ik draw toch naar de full house :P ?
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Inderdaad heb je op de flop een makkelijke valuebet. Je wilt de pot ten eerste groter maken zodat je tegen de river een stack kan winnen. Ook zijn er zoveel kaarten die slecht zijn voor jouw hand en multiway moet je zeker en vast geen free turncard weggeven. Potbet is hier wel gepast ;) .

Turnraise is obv. voor value tegen allerlei handen. Ik zou het 2.4$ oid maken.

Hmmmmm, eigelijk is die 8 op de turn niet echt een goede kaart... 67 en TJ hit en dat zit zeker en vast in zijn range. Als hij vrij solid speelt zou ik hier gewoon folden. Is hij wat fishier dan kan je broke. Zonder info is het echt close imo maar omdat het multiway is kan je wel nog de fold vinden (denk niet dat ze two pairs altijd zo aggro spelen)
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door petervisser123
      Ik draw toch naar de full house :P ?
      Ja maar je hebt ook al een supersterke hand.

villian heeft een slechtere hand:

je wilt dat hij called en wil value

villian heeft een betere hand:

Wanneer je bluft wil je dus betere handen doen folden, welke handen die beter zijn als de jouwe zie jij hier gaan folden? een straight een hogere set?
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Aangezien de initial raiser al heeft gecheckt, moet je hier altijd betten op de flop. Er ligt een flush draw en wat (inside) straight draws, wat het nog belangrijker maakt om te betten.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      In een multiway pot moet je altijd betten. Zeker als je laatst aan zet bet. Je wil de pot hier al opbouwen in het geval iemand iets gehit heeft. En deze flop is echt drawheavy.
      Ik vrees dat je de turn zult moeten folden, welke handen behalve 88, 99 en JT kan hij hier hebben. Ook QQ is mogelijk.