nl2 zoom, AA max value

• robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      Simpele vraag, heb ik hier maximale value gehaald? Ik check river vanwege aangekomen flushdraw en hij speelde alsof hij een draw had of me beat had, is deze check goed?

$0.01/$0.02 No Limit Holdem
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG robertjuh1 ($2.51)
      UTG+1 Player5 ($3.06)
      MP1 Player6 ($1.17)
      MP2 Player7 ($2.01)
      MP3 Player8 ($4.19)
      CO Player9 ($2.57)
      BTN Player1 ($2.23)
      SB Player2 ($1.95)
      BB Player3 ($2.08)

Pre-Flop: ($0.03, 9 players) robertjuh1 is UTG A:heart: A:spade:
      robertjuh1 raises to $0.08, 2 folds, Player7 calls $0.08, 4 folds, Player3 calls $0.06

Flop: 9:club: J:club: 9:spade: ($0.25, 3 players)
      Player3 bets $0.19, robertjuh1 calls $0.19, Player7 folds

Turn: 8:heart: ($0.63, 2 players)
      Player3 checks, robertjuh1 bets $0.38, Player3 calls $0.38

River: K:club: ($1.39, 2 players)
      Player3 checks, robertjuh1 checks
  • 11 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      De flop is lastig, ik zou hier ook gewoon callen.

De river is nog wel een valuebet.

Een flush gaat niet vaak naar je toe checken omdat als jij behind checkt hij geen value meer haalt.
      Als je bet en hij raised kan je gewoon folden.

Ik zou wel klein betten, 1/3 pot ofzo, misschien wat groter afhankelijk van hoe jij villian inschat, als je te groot bet gaat hij bang zijn voor de flush misschien, maar een J gaat je hier vaak nog wel afbetalen (helemaal op NL2)
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Op de turn had je meer value kunnen krijgen door groter te betten. River is idd nog wel een valubet denk ik.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Zoals hierboven aangegeven: turn groter betten (45-48c), river is inderdaad nog een value bet en ik zou de river inderdaad klein betten.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Op de flop moet je raisen. De flop is redelijk drawheavy. Je haalt nog value uit Jx handen en flushdraws, QT. Indien villain een 9 heeft, kom je het wel snel genoeg te weten. Op de turn moet je groter betten. 2/3 pot. Op de river heb je dan een checkbehind. Enkel tegen een grote vis moet je nog betten omdat hij nog callt met Jx. (Hoewel er velen gaan folden als de flush aankomt)
    • dynedyne
      dynedyne
      Bronze
      Met het board dat hier ligt op de river, lijkt mij de check-behind een goede keuze. Ik denk dat je alleen door beter gecalled wordt.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door dynedyne
      Met het board dat hier ligt op de river, lijkt mij de check-behind een goede keuze. Ik denk dat je alleen door beter gecalled wordt.
      Welke betere handen spelen zo en checken vervolgens de river?

Ik zie hier een 9x hand niet de turn ch/call spelen met zo'n board en vervolgens de river weer checken.
      Ook een flush gaat hier niet vaak de river checken omdat de kans dan bestaat van een check behind en hij value mist.

Hij heeft hier vaak een middelmatig pair of Jx hand die een kleine valuebet nog wel called op de river.

Als je dan vervolgens geraised wordt is het uiteraard een fold.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Op de flop moet je raisen. De flop is redelijk drawheavy. Je haalt nog value uit Jx handen en flushdraws, QT. Indien villain een 9 heeft, kom je het wel snel genoeg te weten. Op de turn moet je groter betten. 2/3 pot. Op de river heb je dan een checkbehind. Enkel tegen een grote vis moet je nog betten omdat hij nog callt met Jx. (Hoewel er velen gaan folden als de flush aankomt)
      Je mist toch value als je hier de river behind checkt?

Er zijn naar mijn mening op NL2 nog genoeg spelers die een kleine valuebet op de river callen met Jx en middelmatige pairs
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Als je flop hebt geraised denk ik ook niet dat regs je nog callen met minder op de river.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Maar ik had de flop ook gecalled he, zoals je ziet in mijn post, als je raised op de flop ga ik de river ook niet meer betten voor value
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Nee maar ninjaconsul gaat volgens mij ook van een flop raise uit, waarna je vervolgens geen valuebet meer op river hebt. As played kun je nog wel betten lijkt me.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ja klopt, wou alleen ff duidelijk maken dat ik dit alleen doe als ik de flop niet had geraised, maar je hebt gelijk ninjaconsul had wel geraised op de flop