security check afgekeurd??

• powerwomandiva
      powerwomandiva
      Basic
      Beste forumleden,

Mijn naam is Marion en heb mij hier, op aangeven van mijn zoon, aangemeld. Nu is het zo dat mijn securitycheck zojuist is afgekeurd nadat ik kopiëen heb opgestuurd van mijn ID-kaart, mijn bankpasje, en een document waaruit mijn adresgegevens blijken. Nu zie ik zojuist dat ik niet door de check ben heengekomen. Mijn man is dit eerder ook al overkomen maar die had het allemaal zelf niet juist gedaan. Nu ben ik zelf niet zo heel handig met computers dus heeft mijn zoon mij stap voor stap uitgelegd wat ik moest doen en af en toe meegekeken als ik er niet uit kwam, volgens hem is alles goedgegaan maar nu dus toch deze afwijzing.

Nu dacht ik zelf dat het kwam omdat het niet meer dan 1x kan op een adres maar volgens mijn zoon moet dat niet zoveel uitmaken zolang alle gegevens kloppen.
      Nu heeft mijn zoon aangegeven dat jullie geen redenen geven voor deze afwijzing maar dat ik wel kon proberen om hier op het forum heel lief te vragen of er toch iemand nog een keer naar zou kunnen kijken omdat hij ook al eerder zij dat er al laatst ook iemand was die het startgeld alsnog heeft gekregen. :rolleyes: . Wellicht dat het niet helemaal goed is gegaan vanwege het feit dat op mijn ID kaart een andere achternaam staat dan die welke ik hier heb gegeven, ik heb daarom juist voor de duidelijkheid nog een foto van de gezamelijke bankpas van mij en mijn man erbij gedaan waarop te zien is dat ik ook die andere achternaam heb.

Dus nogmaals lieve mensen zou er iemand nog een keer naar willen kunnen kijken? :rolleyes:
  • 12 antwoorden
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      heey mams :D alweer triest nieuws via de telefoon :tongue:

Zoals mijn moeder al zij is ze niet handig met dit soort zaken omdat het haar allemaal te warrig wordt wanneer zoals met het startkapitaal je gegevens moet invullen op verschillende sites(ook de room o.a.) dus heb haar even geholpen, ook al omdat mijn vader het eerder zelf heeft gedaan maar het zelf ook heeft verprutst :D . Moet zelf zeggen dat ik het idee had dat nu alles goed was gegaan maargoed snap dat de kleinste afwijking goed is voor een afwijzing ivm profiteurs die zouden kunnen frauderen. Had trouwens mijn moeder al gezegd dat als er iets fout zou gaan het waarschijnlijk het verschil was tussen de achternaam op de ID kaart en die welke ze hier heeft opgegeven wat de achternaam van mijn vader en mij is, daarom aangespoord om even iets erbij mee te sturen waarop beide achternamen te zien zouden zijn, blijkbaar heeft ze dus de bankpas erbij gedaan.

Heb mijn moeder idd gezegd even wat op het forum te posten aangezien ik laatst idd een soortgelijk threadje langs zag komen waarin bij iemand nogmaals werd gekeken en daarna wel werd goedgekeurd. Hoop dat dit nu ook het geval zal zijn aangezien het wel leuk zou zijn wanneer het hele gezin hier aan tafel achter de laptop zit te pokeren haha :D
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RawhideTheKid
      Hoop dat dit nu ook het geval zal zijn aangezien het wel leuk zou zijn wanneer het hele gezin hier aan tafel achter de laptop zit te pokeren haha :D
      Jij zet je ouders aan tot pokeren? Dat is zo fout :P Nu ja, good luck met het toch in orde krijgen iig :D :D
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Haha nou eigenlijk is het andersom :tongue: Mijn ouders kaarten al langer gewoon live in een café waar ik sinds kort ook een paar keer heb meegedaan(ben zelf meer van online spelen). Ik ben begonnen met online spelen en heb mijn ouders daar wel een beetje tot aangezet wat op een bepaalde manier idd fout is ja :D . maar aangezien mijn moeder net als mijn vader behoorlijke vissen zijn heb ik ze op deze site gewezen. Mijn vader kaart al langer online en is helaas niet door de check gekomen. Mijn moeder wou er lang niet aan mee doen maar heb haar toch soort van overgehaald( he mam :D ) omdat het me gewoon grappig leek om dan savonds met 3 laptops aan tafel te zitten en alledrie te spelen :tongue: zo kan ik ze meteen wat bij leren in bepaalde situaties. Vind het gewoon jammer dat het net als bij mijn vader nu weer fout gaat, helemaal omdat ik zelf het inschrijvingsproces enigzins heb gestuurd haha dus zou lullig zijn als ik iets verkeerds heb geinstrueerd.

even voor de mods, mijn moeder mag ook wel gebeld worden als dat nu nog kan dan kan ze zelf aangeven wie ze is en dat alles wel klopt, maargoed we zullen zien. Mochten jullie een ziek pokergezin willen creëren dan kijken jullie er nog een keer naar :s_biggrin:
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hey powerwomandiva,

Allereerst welkom bij PokerStrategy. Jammer dat de ID-check is afgekeurd. Inderdaad is het zo, dat er geen reden voor afkeur wordt gegeven. Dit is met name bedoeld om te voorkomen dat mensen die het startkapitaal meer dan eens proberen te ontvangen op die manier de veiligheidsmaatregelen van PokerStrategy leren kennen en daardoor kunnen uitbuiten.

Als je er zelf van overtuigd bent dat je informatie verder gewoon klopt, dan raad ik je aan even een ticket naar onze Support-afdeling te sturen. Leg in je ticket even uit wat de situatie precies is en vraag hen of er een mogelijkheid is dit nog eens te bekijken.

Ik kan niet garanderen dat dit ook al gebeuren, maar nee heb je en ja kun je krijgen, toch?

Ik wens je er in ieder geval veel succes mee :) .

Groet,
      Orodin
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin
      Hey powerwomandiva,

Als je er zelf van overtuigd bent dat je informatie verder gewoon klopt, dan raad ik je aan even een ticket naar onze Support-afdeling te sturen. Leg in je ticket even uit wat de situatie precies is en vraag hen of er een mogelijkheid is dit nog eens te bekijken.

Ik kan niet garanderen dat dit ook al gebeuren, maar nee heb je en ja kun je krijgen, toch?

Ik wens je er in ieder geval veel succes mee :) .

Groet,
      Orodin
      ja idd zal mn moeder nu wel even bellen dat ze ff een ticket stuurt.
    • powerwomandiva
      powerwomandiva
      Basic
      Ik heb wel wat opgestuurd ik weet niet of het goed is gegaan want er stond geen ticket bij maar heb wel een bericht verstuurd nu maar afwachten dan
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Is denk ik wel goed gegaan en anders merk je het vanzelf wel, neem aan dat je het niet in het engels hebt gedaan? dan begrijpt niemand het meer iig :D Kan wel wat langer duren nu aangezien je het in het Nederlands gedaan hebt(neem ik aan)

duim voor je
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey powerwomandiva,

Ik heb zonet contact opgenomen met onze veiligheidsafdeling en de situatie uitgelegd. Zodra er meer nieuws is, laat ik het je meteen via een ticket weten.

Met vriendelijke groeten,

Tim
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey,

Zoals beloofd een update, zodra ik antwoord kreeg.

Jammer genoeg raakte jouw account niet door de ID-check, waardoor we het gratis $50 startkapitaal niet kunnen uitbetalen. Uit veiligheidsoverwegingen kunnen we verder geen informatie geven over de uitgevoerde ID-check, sorry voor de eventuele teleurstelling die daarmee samengaat. We hebben een extra check aangevraagd, maar helaas mocht het in dit geval niet baten.

Toch is het niet allemaal slecht nieuws: je kunt nog steeds een aan PokerStrategy.com gekoppelde account aanmaken en zo StrategyPoints verdienen. We bieden de beste cashbonussen aan, bij tal van partnerrooms. Je kunt natuurlijk ook gewoon blijven verderspelen op PokerStars en zo StrategyPoints blijven verdienen.

Je kunt echter ook profiteren van een gratis bankroll, als je jouw account via PokerStrategy.com aanmaakt. We hebben momenteel $8 bij 888poker, $7,70 bij Poker770 en $20 bij PKR in de aanbieding. Alle informatie daaromtrent vind je hier.

Sorry voor de eventuele teleurstelling en we hopen je toch nog te blijven zien op dit forum, gebruik makend van al onze andere aanbiedingen!

Met vriendelijke groeten,

Tim
    • powerwomandiva
      powerwomandiva
      Basic
      heey Tim,

in ieder geval bedankt voor de moeite. Ik moet zeggen dat ik er nog steeds niets van snap aangezien ik heb aangeboden dat ik gebeld mocht worden en ook nog wel extra documenten had willen opsturen.

ik zal nog wel gaan kijken naar wat informatie voor mijn poker in het café.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey powerwomandiva,

Ja, ik begrijp de teleurstelling wel. Helaas kennen wijzelf de specifieke reden van afkeuring ook niet, dat blijft binnen de veiligheidsafdeling uit veiligheidsoverwegingen.

Meer dan die extra check aanvragen - wat we normaal gezien al niet vaak (mogen) doen - kan ik dan ook helaas niet doen.

Zoals gezegd hoop ik wel dat je actief blijft binnen deze community (al is het maar om je zoon in het oog te houden ;) ) en kun je wel gebruik maken van al onze andere aanbiedingen.

Als we je verder ergens mee kunnen helpen, laat het dan zeker weten!

Groetjes,

Tim
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      HAHA wat nou in de gaten houden :D Jammer man :( Ik blijf er toch bij dat alles goed is gegaan maargoed misschien dat je ergens slecht bekend staat ofzo waar ik niets van weet :tongue: .

Ik denk overigens niet dat mijn moeder heel actief zal zijn op het forum, maargoed als ze maar wat artikeltjes leest haha kan ze misschien nog eens wat winnen in de kroeg.

Voor mij ook wel balen moet ik zeggen probeer wat familieleden lid te maken, wat voor hun voordelen heeft en natuurlijk ook voor mij (TAF) en dan lukt het steeds niet :facepalm: maar weer een ander ronselen :coolface: