Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

HEM2 actie

• RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Ik vroeg me af in hoeverre de HEM2 actie voor pokerstrategen nu ook daadwerkelijk exclusief voor pokerstrategen is. Op de site van HEM2 staat die gewoon aangegeven voor 25$ zonder dat ik daar ben ingeschreven en ze weten wie ik ben en of ik hier lid ben.

Niet dat ik het erg vind aangezien HEM2 voor 25$ het dik waard is maar om dan te zeggen exlusief terwijl iedereen het voor die prijs kan binnenhalen vind ik niet helemaal juist.

Mocht ik het verkeerd hebben hoor ik het graag
  • 3 antwoorden
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey RawhideTheKid,

Bedankt voor jouw vraag. Dit zijn de tarieven voor de Hold'em Manger 2 versie, als je geen PokerStrateeg bent:

Waarschijnlijk heb je via ons nieuws de Hold'em Manager 2 site bezocht en krijg je automatisch de exclusieve prijs voor PokerStrategen te zien. Dit werkt namelijk met cookies, zodat je zelf als gebruiker niet teveel stappen moet ondernemen om van de korting te kunnen proifteren.

Ik kan je echter wel degelijk verzekeren dat dit een exclusief aanbod is en dat Hold'em Manager 2 normaliter een heel stukje duurder is, zoals op bovenstaande screenshot te zien is.

Met vriendelijke groeten,

Tim
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      oke bedankt!

Heb het idd via link in de mail gedaan ja.

Wou jullie niet beschuldigen ofzo hoor vandaar dat ik ook zij mocht ik het verkeerd hebben.

Maargoed ben nu aan het downloaden :D
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey RawhideTheKid,

Geen probleem hoor, we beantwoorden al jouw vragen steeds met plezier!

Veel plezier met HM2. :s_cool:

Groetjes,

Tim