Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl10 - Qq

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Hej,

Denk dat ik bij volgende hand value mis op de river. Tijdens het spelen zich ik tegen de river enkel TT/JJ in zijn range. Omdat hij enkel nog TT heeft op de river wat mij niet beat was het plan te check/folden.

Hoe bereken ik hoeveel equity ik nodig heb om te pushen op de river voor value?? Hoevaak moet ik beat zijn??

Villain is unknown.

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1707294
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: $9.75
      BTN: $4.09
      SB: $17.01
      Hero (BB): $10.44
      UTG: $9.89
      MP: $11.26

Pre Flop: ($0.15) Hero is BB with Q :diamond: Q :heart:
      UTG raises to $0.30, 4 folds, Hero raises to $1, UTG calls $0.70

Flop: ($2.05) 6 :spade: 9 :diamond: 5 :spade: (2 players)
      Hero bets $1.10, UTG calls $1.10

Turn: ($4.25) 7 :diamond: (2 players)
      Hero bets $2.30, UTG calls $2.30

River: ($8.85) J :club: (2 players)
      Hero checks, UTG checks
  • 5 antwoorden
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      In principe moet je op de turn al bepalen of je gaat afstacken of niet denk ik.

Vind het goed dat je de turn doorbet. Wel vind ik dat je iets groter moet betten. Ik zou hier bet/fold spelen. als hij je dan called vind ik een check op de river wel goed, want ik vraag me af waarmee je nog value van kan halen met een riverbet.

Vind t wel een lastige hand, kan er ook compleet naast zitten.

Bet/fold turn Ch/fold river vind ik het best denk ik.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Farm,

Ik bet de Flop veel groter uit omdat je hier zoveel mogelijk value wilt krijgen.

De Turn bet ik ook veel groter omdat er nu meer draws liggen, als hij je hier raised dan kan je gemakkelijk folden :)

De river as played denk ik dat ik nog steeds schuif omdat 2pairs op de Turn al hebben geschoven en je geeft villain feitelijk 13:5 = 2.5:1 als je de River schuift

Mvg,
      Gerv
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      yeah je hebt gelijk over wat groter valuebette :) .

Maareuh, als zijn range tegen de river enkel uit TT/JJ (en AK/AQ/QK van diamonds) bestaat moet ik dan wel shoven want ik vrees dat TT gaat folden.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Maareuh, als zijn range tegen de river enkel uit TT/JJ (en AK/AQ/QK van diamonds) bestaat moet ik dan wel shoven want ik vrees dat TT gaat folden.
      Ik schuif nog steeds voor het geval hij AJ/KJ of iets anders laat zien + je wilt hem de fout laten maken dat ie of te vaak fold op de River of te vaak called
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Ik schuif nog steeds voor het geval hij AJ/KJ of iets anders laat zien + je wilt hem de fout laten maken dat ie of te vaak fold op de River of te vaak called
      Okej... je hebt wel gelijk. TT zal soms ook nog callen en AJspades/diamonds en KJspades/diamonds