Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

66 FR zoom NL2

• dynedyne
      dynedyne
      Bronze
      BTN: $2.74 (137 bb)
      SB: $0.74 (37 bb)
      BB: $2 (100 bb)
      UTG+1: $1.84 (92 bb)
      UTG+2: $1.76 (88 bb)
      MP1: $1.96 (98 bb)
      Hero (MP2): $3.27 (163.5 bb)
      MP3: $1.90 (95 bb)
      CO: $1.04 (52 bb)

Preflop: Hero is MP2 with 6:spade: 6:heart:
      UTG+1 folds, UTG+2 calls $0.02, MP1 folds, Hero calls $0.02, 2 folds, BTN raises to $0.12, 2 folds, UTG+2 calls $0.10, Hero calls $0.10

Flop: ($0.39) T:diamond: 9:spade: 4:spade: (3 players)
      UTG+2 checks, Hero checks, BTN checks

Turn: ($0.39) K:spade: (3 players)
      UTG+2 checks, Hero checks, BTN checks

River: ($0.39) 6:diamond: (3 players)
      UTG+2 bets $0.08, Hero calls $0.08, BTN folds

Results: $0.55 pot ($0.02 rake)
      Final Board: T:diamond: 9:spade: 4:spade: K:spade: 6:diamond:
      BTN mucked and lost (-$0.12 net)
      UTG+2 showed 9:diamond: 7:diamond: and lost (-$0.20 net)
      Hero showed 6:spade: 6:heart: and won $0.53 ($0.33 net)

Zou ik nog kunnen raisen op de river? Ik hit dan wel een set, maar de flush is er en ook nog 87 op de river.
  • 8 antwoorden
    • dynedyne
      dynedyne
      Bronze
      sorry zou deze verplaatst kunnen worden naar No Limit Full Ring hand judgings NL20 en lager.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dynedyne
      sorry zou deze verplaatst kunnen worden naar No Limit Full Ring hand judgings NL20 en lager.
      Doen we ;)
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      At your service :)
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf moet je hier gewoon zelf isoleren en raisen naar 0.10$. als je hier steeds je PP's gaat limp-callen dan ben je veel te doorzichtig..

river ga ik hier wel raisen. hoeft niet heel groot (2x tot 2,5x zijn raise ofzo), omdat ik denk dat er nog zat combos zijn waarmee je hem beat en waarmee hij wel gaat betalen (Kx, Tx , T9 en misschien zelfs wel 9x). door de check op de flop en turn zal villian denken dat hij hier zelf met een middel pair al goed zit op de river en proberen zo nog een klein potje binnen te halen. hij bet nu 1/5 pot en als hij hier zijn straight zou hitten (of op de turn al zijn flush) dan zou hij imo wel meer uitbetten op de river, in de hoop dat een van jullie twee callt.
    • dynedyne
      dynedyne
      Bronze
      Thanks, zo dacht ik er na review ook over. Dit bevestigt mijn gedachte. Ja natuurlijk gecalled, die fold ik niet voor dat bedrag. Villian had een pair 9.
    • dynedyne
      dynedyne
      Bronze
      Thanks voor het verplaatsen, voor dat ik het vergeet te zeggen.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      pf moet je hier gewoon zelf isoleren en raisen naar 0.10$. als je hier steeds je PP's gaat limp-callen dan ben je veel te doorzichtig..

river ga ik hier wel raisen. hoeft niet heel groot (2x tot 2,5x zijn raise ofzo), omdat ik denk dat er nog zat combos zijn waarmee je hem beat en waarmee hij wel gaat betalen (Kx, Tx , T9 en misschien zelfs wel 9x). door de check op de flop en turn zal villian denken dat hij hier zelf met een middel pair al goed zit op de river en proberen zo nog een klein potje binnen te halen. hij bet nu 1/5 pot en als hij hier zijn straight zou hitten (of op de turn al zijn flush) dan zou hij imo wel meer uitbetten op de river, in de hoop dat een van jullie twee callt.
      Dit.

In de basisartikelen staat inderdaad wel dat je kunt meelimpen met lage pocketpairs. Maar tegen een limper isoleer je best gewoon zelf naar 4+1bb.
    • dynedyne
      dynedyne
      Bronze
      Iso raisen al afgelopen sessie uitgevoerd, werkt uitstekend. Meestal is het een fold, anders na de flop is het een fold.