Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL5 ZOOM, KK BU vs SB

• timbo158
      timbo158
      Bronze
      villain speelt 27/22 over 143 handen. Fold BB to steal is 50 (3/6) en SB to steal is 80 (4/5). Fold to c-bet 57 (4/7) en WTS=35
      In de Blinds is zijn VPP 24 en PFR 8, vrij groot verschil dus hij zal redelijk wat callen denk ik.

Ik geef villain een range van alle broadways (TJ/QT misschien alleen suited), pp's en wat SC en Suited azen.

Flop is standaard c-bet, ik had wellicht 25 kunnen betten.
      Villain called en ik zet hem op de volgende range A9(s), A6s, AQ/J/T one spade, KQ/J/T one spade, 88, TT, 98s.
      Ik geef de overcards met een spade erin omdat hij een lagere fold to c-bet heeft.

Turn lijkt mij standaard voor value van pairs met een spade erbij of A van spade.
      River veranderd niet zo veel voor mij omdat ik niet verwacht dat villain veel zal callen met 87 op dit board. 65s heeft natuurlijk 2pair, maar denk niet dat dat vaak in villain zijn range zit.
      Ik besluit een laatste valuebet te maken op de river voor value van Qx, A9 en TT.

Ik wordt gecheckraiset en weet eigenlijk dat ik moet folden maar call toch en dat is minder. VIllains overall AF=2.25

Het gaat er mij hier vooral om of de valuebet op de River goed is, of dat ik hier alleen geraiset ga worden of villain fold.

PokerStars - $0.05 NL (6 max) ZOOM - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (BTN): $5.09
      SB: $4.94
      BB: $7.28
      UTG: $4.79
      MP: $4.83
      CO: $1.86

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: ($0.07) Hero has K:heart: K:club:

fold, fold, fold, Hero raises to $0.15, fold, BB calls $0.10

Flop: ($0.32, 2 players) 9:spade: 3:spade: 6:spade:
      BB checks, Hero bets $0.23, BB calls $0.23

Turn: ($0.78, 2 players) Q:club:
      BB checks, Hero bets $0.65, BB calls $0.65

River: ($2.08, 2 players) 5:heart:
      BB checks, Hero bets $1.20, BB raises to $2.55, Hero calls $1.35
  • 1 antwoord
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hi,

Ten eerste kijk je naar de AF wat heel erg verkeerd is omdat die berekent is opbasis van #raises+#bets{gedeeld door}#calls. Sinds zijn eerste actie check/x is , kan je niets met de AF

De River vind ik te dun om te valuebetten omdat ik TT niet zo makkelijk zie callen noch 9x op zo'n board. Denk dat ie ook niet vaak Qx heeft + dat ie called om het profitabel te maken

Mvg,
      Gerv