Poker770 5x$10

• Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Hey,

Ik heb mn 2e Br gekregen op de room : poker770.
      Nou ben ik een week en een paar uur verder en heb de status" Bronze" gehaald (750 poker770 punten) maar ik heb nog altijd niet mn tweede tientje gekregen.Mis ik iets uit de voorwaarden?Heb al iets van $25/30 aan rake gerenegeerd en de voorwaarden zeggen $0.50 per week...

Help me out!

Gr Bas
  • 3 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Wasiebassie,

De $10 worden iedere 7 dagen uitbetaald, ook als je op je de eerste dag bijvoorbeeld al de $0.50 aan rake genereerde.

Aangezien het nu echter al een week geleden is, zou je de $10 nu wel moeten ontvangen. Zou je alsjeblieft even contact willen opnemen met de support van Poker770 om te vragen wat de status van je tweede $10 is? Zij verrichten namelijk de uitbetaling hiervan.

Mocht er een probleem zijn, laat het dan zeker even weten zodat ik ook van onze kant even contact kan opnemen met Poker770.

Het gaat dus wel goed zo te lezen?
    • Wasiebassie
      Wasiebassie
      Bronze
      Oke ik geef ze de tijd tot maandag en dan neem ik contact met ze op.Ik laat je sowieso weten als het zover is.(in deze tread of een pm? )
      En idd het gaat lekker, maar het niveau is ook echt beneden peil moet ik eerlijk zeggen :facepalm: , heerlijk :tongue: .

Ik ben ook (weer) een blog begonnen trouwens, zodra de dingetjes gaan lopen is het mischien leuk om te volgen ---> Wasiebassie? Is Back !

Gr Bas.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Laat het even in deze thread weten, maandag zal ik die zeker bekijken.
      Mocht het je dan te lang duren, dan kun je altijd even een ticket sturen :)

Ik zal de blog zo even gaan bekijken. Leuk om te horen dat de start zo goed verloopt!