Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL10 - K7s. Beter maar ABC spelen..

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Heyhow,

Vraag me af of deze hand niet zo goed gespeeld is...

Denk dat ik voor NL10 teveel rare moves nog maak :P

Preflop twijfel ik of ik moet callen... Dacht dat ik door de minraise echt wel goede odds kreeg. OVer zijn cbet% hebben we niet veel info maar ik denk dat ik hier wel moet stabben...

Verder weet ik dat hij fishy speelt en dacht dat hij AK/AQ/AJ of random overcards wel zou kunnen peelen als fish... Vandaar dat ik de turn 2nd barrel. Om deze te laten folden moet het ook niet te groot zijn denk ik.

Nu hij 2 keer callt denk ik dat hij in calldownmodus is met iets als TT... Dus ik barrel geen 3e keer. -> Dat is het plan. Ik hit de river en hij bet klein. Omdat het een fish is callde ik maar als ik er even bij stilsta gaat hij hier nooit slechter betten.

Dus... 2nd barrel fine? En rivercall sowieso slecht :P

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1708488
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (BTN): $11.65
      SB: $9.01
      BB: $10.15
      UTG: $2.95
      MP: $10.17
      CO: $12.61

Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with 7 :club: K :club:
      3 folds, Hero raises to $0.25, SB raises to $0.50, 1 fold, Hero calls $0.25

Flop: ($1.10) 4 :spade: 8 :heart: 3 :diamond: (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.63, SB calls $0.63

Turn: ($2.36) 8 :diamond: (2 players)
      SB checks, Hero bets $1.40, SB calls $1.40

River: ($5.16) 7 :heart: (2 players)
      SB bets $1.20, Hero calls $1.20
  • 2 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Speel je met stats of nog niet?

Denk dat de Turn niet veel veranderd voor zijn callingrange. Ik denk dat dat TT+ nog een keer gaat callen en 8x gaat al helemaal niet folden

Je kan preflop nog wel is 4betten & dan het vaak op de Flop het neerhalen omdat je tegenstander nooit JJ+,AK kan hebben

Mvg,
      Gerv
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Jep ik speel met stats maar op die villain had ik geen sample. Zat een paar handen aan tafel en leek aggro so far. En ook fishy. Denk dat ik 20 hands had en hij er 8 van had gespeeld. en 3keer ge3bet.

Turn verandert niet veel idd. TT+ gaat sowieso callen. Vandaar dat ik tegen een reg daar anytime behind check. MAar dacht dat deze wel nog redelijk wat Ax zou durven callen op de flop. Wat te optimistisch I guess?

Verwacht je dat we veel FE hebben dan met een 4bet? Mij lijkt het altijd alsof we minder FE hebben als er een minraise/min3bet is geweest... Of je doet het dan zuiver om op de flop vaak de pot te pakken..