Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

MSS - AQ vs Fish

• Kepsert
      Kepsert
      Bronze
      Villain was volgens de stats (ongeveer een 75 hand sample) een aggressieve fish, maar ik vertrouwde de 3e spade op de turn niet. Had ik door moeten betten of waren de checks goed?

888 Poker - $0.02 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

CO: $2.00
      BTN: $0.52
      SB: $0.06
      BB: $0.75
      UTG: $4.32
      UTG+1: $1.78
      MP: $4.35
      Hero (MP+1): $1.27

SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02, CO posts DB $0.02

Pre Flop: ($0.05) Hero has A:heart: Q:club:

UTG calls $0.02, UTG+1 calls $0.02, MP calls $0.02, Hero raises to $0.14, fold, fold, SB calls $0.05, fold, UTG calls $0.12, UTG+1 calls $0.12, fold

Flop: ($0.54, 4 players) T:diamond: 3:spade: A:spade:
      UTG bets $0.02, fold, Hero raises to $0.45, UTG calls $0.43

Turn: ($1.44, 3 players) 9:spade:
      UTG checks, Hero checks

River: ($1.44, 3 players) 6:spade:
      UTG checks, Hero checks

EDIT: Per ongelijk in verkeerde forums geplaatst! :x
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Hey Kepsert, bedoel je dat deze thread in het midstack forum moet? Want ik zie dat je geen volledige stack hebt.

Sowieso moet je op de turn all-in betten, je hebt nog maar een halve pot bet over dus ben je al committed. Een vis zal hier vaak genoeg een zwakkere aas of slechter hebben.
    • Kepsert
      Kepsert
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Hey Kepsert, bedoel je dat deze thread in het midstack forum moet? Want ik zie dat je geen volledige stack hebt.

Sowieso moet je op de turn all-in betten, je hebt nog maar een halve pot bet over dus ben je al committed. Een vis zal hier vaak genoeg een zwakkere aas of slechter hebben.
      Dankje!

Bedacht me naderhand, toen ik deze hand gepost had, dat ik inderdaad had moeten shoven. Ik was vooral bang voor de meerdere spades en het feit dat ik geen spade had. Uiteindelijk bleek dat de villain een 2 of spades had, dus als ik had doorgepusht had hij vrijwel zeker gefold.

Pot committed wist ik nog niet precies hoe het werkte, dus ben er meteen naar gaan zoeken, ik zal hier in de toekomst zeker op letten!

Nogmaals, bedankt voor het advies!