NL10 - Vraag over range BvB

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Hej,

Heb een toch wel vrij belangrijke vraag :P .

Wat is de range waarmee je vs een unknown opent/foldop3bet opent/callt3bet opent/4bet in BvB???

Hier wat het er bij mij uitziet vs een unknown.

OPEN/FOLD:
      22-99, K7s-KTs, Q8s-QJs, A2o-A9o, K9o-KQo, zowat alle SC's

OPEN/CALL:

Probeer ik eigenlijk zelden te doen. Ik denk dat de handen die het beste zijn om zo te spelen QJs, KQs, KQo, KJs zijn?

OPEN/4bet:

ATs-AKs (waarvan ik meestal enkel AKs verderspeel op een bet). AKo-ATo (zelfde), AA-TT broke.
      Ook durf ik vaak nog 4betfolden met een hand met blockers als KQo, Ax suited.

Sooooow, Eigenlijk is mijn vraag hij jouw range er zowat uitziet vs een unknown?? Je kan wel zeggen dat je vs een unknown super wijd stealt maar heb het over GTO-stuff.

Deze vraag omdat ik volgende hand review:

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1708494
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BB: $7.75
      UTG: $16.76
      CO: $10.67
      BTN: $4.90
      Hero (SB): $12.78

Pre Flop: ($0.15) Hero is SB with A :diamond: Q :spade:
      3 folds, Hero raises to $0.30, BB raises to $0.90, Hero calls $0.60

Slechte call zag ik achteraf. Bijna nooit goed om te callen met Ax handen op een 3bet daar.

Heb vooral probs met handen als KQ,KJ,QJ...

FOR EXAMPLE volgende hand:

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1708508
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: $10.00
      BTN: $21.81
      Hero (SB): $11.00
      BB: $10.00
      UTG: $13.08
      MP: $12.00

Pre Flop: ($0.15) Hero is SB with K :diamond: Q :diamond:
      4 folds, Hero raises to $0.30, BB raises to $0.90, Hero calls $0.60

Flop: ($1.80) 8 :spade: 3 :spade: 6 :spade: (2 players)
      Hero bets $1.03, BB calls $1.03

Turn: ($3.86) 4 :heart: (2 players)
      Hero checks, BB bets $1.80, Hero folds

Probleem is dan weer dat je de flop zovaak mist dus probeerde maar wat aggro te doen :P . Pakte niet goed uit helaas. What about this move btw?
  • 4 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Farm,

Denk dat het best vergezocht is om GTO discussie's te doen op Micro/small/medium stakes waarin je tegen een unknown speelt.

Ik weet niet of dit je 2de hand op de tafel is of dat je te weinig doet om te kijken wat voor'n spelers er nou om je heen zitten maar vanuitgaande dat het dat 1ste is is mijn plan meerendeels of

• ZSM opzoeken wat voor'n speler het is (Stars kan je makkelijk zien hoeveel tafels hij speelt, stacksizes, plaatje?, locatie, VIP status). Klinkt wat raar en absurd maar vaak heb je het echt wel door dat het een reg is als zijn naam ''LOL_NITS" is

of
      • Zo makkelijk mogelijk spelen

Dus met AQo 4bet ik liever preflop en wil ik het er potentieel erin krijgen omdat je in de toekomstige handen op die ene tafel niet vaak ge3bet gaat worden omdat je laat zien dat je met AQo het hoppakee erin gooit (als het naar SD gaat)

met handen als KQ/QJ/KJ/ kan je ook makkelijk 4betten als bluff omdat je met KQ KK 50% blocked, QQ 50% blocked, AK 25% blocked & AQ 25% blocked

Blijft dus niet zoveel over van zijn shove range :) . Vanuitgaande dat een unknown niet any pair en AT-AJs gaat schuiven is dit een ideale strategie

maar voor mij is niemand unknown want elke data die ik kan gebruiken om zo te bepalen of het een reg, fish, multitabler etc. is moet je gebruiken.

- Gerv
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      GTO discussie is inderdaad vergezocht maar vind het gewoon ook interessant. Heb er op de Engelstalige judging een post over gelezen van lildavy en was echt superinteressant. Vandaar...

Idd zijn AQ/KQ nice 4betters vanwege blockers maar QJ toch niet?? Aangezien AQ niet 3bet/broke speelt. Dit weet ik uit ervaring op FR maar dit is std broke BvB op SH?

Owja, wat doe je tegen een unknown vs 99, TT??? JJ is std broke BvB denk ik.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      GTO discussie is inderdaad vergezocht maar vind het gewoon ook interessant. Heb er op de Engelstalige judging een post over gelezen van lildavy en was echt superinteressant. Vandaar...

Idd zijn AQ/KQ nice 4betters vanwege blockers maar QJ toch niet?? Aangezien AQ niet 3bet/broke speelt. Dit weet ik uit ervaring op FR maar dit is std broke BvB op SH?

Owja, wat doe je tegen een unknown vs 99, TT??? JJ is std broke BvB denk ik.
      TT-99 speelt hetzelfde als JJ qua equity tegen unpaired hands

QJ blocked JJ,QQ,AQ min of meer. Tis een pure frequency bluff4bet hand als het ware, ik 4betbluff niet altijd met QJ
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Okej. Dus TT/99 is ook meestal broke BvB?

Bedankt al :P