Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

mss nl5 AQ

• pokerliz
      pokerliz
      Bronze
      Hoi,

Heb deze hand gespeeld vanavond.
      Wat ik me eigenlijk afvroeg of een dergelijke bet toch gespeeld is, vanwege de drawy flop die valt.
      Zelf houdt ik nog wel een Q schoppen vast.
      Twijfelde toch wel beetje tijdens spelen hiervan.
      Preflop raise ik een bb extra gezien het hoge limp gehalte tijdens eerdere rondjes op deze tafel.
      Van Villain had ik slechts 6 handjes in stats met een VP$P van 50 maar goed het waren maar 6 handjes.

Everest - $0.05 NL - Holdem - 10 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (MP+1): $2.21
      MP+2: $1.79
      LP: $2.10
      CO: $5.63
      BTN: $6.63
      SB: $1.60
      BB: $5.12
      UTG: $5.05
      UTG+1: $5.62
      MP: $5.10

SB posts SB $0.03, BB posts BB $0.05

Pre Flop: ($0.08) Hero has A:heart: Q:spade:

fold, fold, MP calls $0.05, Hero raises to $0.20, fold, fold, fold, fold, fold, fold, MP calls $0.15

Flop: ($0.48, 2 players) J:spade: A:spade: 4:spade:
      MP checks, Hero bets $0.35, fold
  • 2 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Pokerliz,

Als je veel limp/calls ziet dan mag je ook groter raisen dan 3bb+1bb per limper :) 5bb, 5.5bb is ook fine!

De Flop hebben we TP+a flushdraw dus we hebben zowat een monsterhand dus hier betten is een must :) nice hand!

Mvg,
      Gerv
    • xLadyFx
      xLadyFx
      Bronze
      De kans is wiskundig gezien erg klein dat iemand een made flush heeft, of zelfs de koning flush draw, vaak heb je hier dus de beste hand, zeker met de queen flush draw en TPTK. Goed gespeeld dus.