vraagjes voor instelling van HUD in HEM2

• AdJag
      AdJag
      Gold
      Ik heb gebruik gemaakt van het aanbod van PokerStrategy en heb voor $25 de HEM2 aangeschaft. Nu ben aan het experimenteren geslagen en heb toch enkele vraagjes waarop ik het antwoord niet ogenblikkelijk vind :

* Om de regs te detecteren aan de tafel zou ik graag zien verschijnen aan hoeveel tafels de spelers spelen. Ik heb hier nog geen hud-instelling voor gevonden, is er zo'n parameter ?

* Er is een mogelijkheid om tafelselectie te doen, maar deze werkt niet bij Pokerstars.be ( zegt steeds dat hij de lobby niet vind ). Iemand een idee hoe dit te laten werken ?

* Bij Party lukt de tafelselectie wel. Ik had echter gelezen dat deze optie slechts 6 maand gratis in de basisversie zit en nadien betalend wordt. Is dat zo ?

dank voor jullie antwoorden
  • 2 antwoorden
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      1) denk niet dat hem kan zien aan hoeveel tafels een persoon aan het spelen is, omdat hem alleen jou geschiedenis kan gebruiken als source...

2,3) die tafelselectie is een hem-app die tablefinder noemt... Die krijg je idd gratis voor een periode (6'aanden lijkt me wel erg lang dacht iets van een maand, kan me vergissen)... Daarna is dat idd een betalende app... Aangezien ik niet speel op pokerstars zou ik niet weten of dat gaat of niet...

Hoop je wat te hebben geholpen...
    • AdJag
      AdJag
      Gold
      Dank voor het antwoord.

Via de tablefinder kan ik wel te weten komen op hoeveel tafels iemand speelt en dan maak ik er een nota van.
      Ik hoop dat de tablefinder lang gebruikt kan worden want hij geeft toch die extra informatie die de hud niet geeft.

Ik vermoed dat de tafelselectie niet werkt bij Pokerstars omdat ik met de .be versie werk.