Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

T9s BB

• pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      PartyGaming - $0.05/$0.10 (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 4

UTG: $4.42
      MP: $2.16
      CO: $2.49
      BTN: $3.21
      SB: $1.94
      Hero (BB): $2.38

SB posts SB $0.02, Hero posts BB $0.05

Pre Flop: (pot: $0.07) Hero has T:club: 9:club:

fold, MP raises to $0.10, fold, fold, SB calls $0.08, Hero calls $0.05

Denk dat deze kaarten goed spelen vandaar de call.

Flop: ($0.30, 3 players) Q:club: Q:diamond: 4:club:
      SB checks, Hero checks, MP bets $0.05, SB calls $0.05, Hero calls $0.05

Hier heb ik een dus zijn cbet call ik altijd. MP is ook vrij agro geweest dus liet hem zijn gang gaan.

Turn: ($0.45, 3 players) 2:club:
      SB checks, Hero checks, MP checks

Ok hit mijn flush en doordat MP vrij agro was, wilde ik hem eigenlijk c/r. Dit mislukt jammerl genoeg waardoor ik de river besluit te betten,

River: ($0.45, 3 players) T:spade:
      SB checks, Hero bets $0.10, MP raises to $0.20, fold, Hero calls $0.10

Hier heb ik dus gebet, maar wist niet precies wat ik van zijn raise moest maken dus dacht zelf dat een call hier op zijn plaats was hoewel ik aan een 3bet zat te denken.
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Vage lijn van hem inderdaad verder zou ik t/m turn zeker hetzelfde doen. River twijfel ik nog of je zou moeten 3-betten. Wel heel erg verwacht dat hij nu opeens beslist om te gaan raisen op zo een ongevaarlijke kaart.

Kan QT of TT zijn en deze zitten wel in zijn range, wat dan wel vreemd is dat hij turn niet bet. Kortom ik zou hier de 3-bet gewoon proberen. Kan ook een bluf zijn met AA / KK waarmee ie voor denkt te liggen omdat op turn niemand iets doet (en dus in zijn ogen niemand een Q heeft).
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      t/m flop standaard. Turn op zich ook prima als MP toch agro was. Tegen passievere spelers kan je hier ook donken. Het voordeel van donken is dat Qx vaak nog zal raisen, waarop jij dan nog kan 3-betten.

De river zou ik zeker nog 3-betten. Zijn lijn is raar, maar eerder zwak dan sterk. De handen die jou verslaan zijn QQ/TT, flushes en minder waarschijnlijk QT. Van al deze handen zou je normaal een bet op de turn verwachten. Als hij toch agro is, zie ik hem vaker een slechtere hand dan een beter hand hebben en plaats ik hier dus nog een 3-bet voor value.