SH 72o BB

• pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      PartyGaming - $0.05/$0.10 (6 max) - Holdem - 5 players
      Hand converted by PokerTracker 4

Hero (BB): $3.43
      UTG: $0.42
      CO: $0.91
      BTN: $1.69
      SB: $1.64

SB posts SB $0.02, Hero posts BB $0.05

Pre Flop: (pot: $0.07) Hero has 7:diamond: 2:spade:

UTG calls $0.05, CO calls $0.05, BTN calls $0.05, SB calls $0.03, Hero checks

Flop: ($0.25, 5 players) 4:club: 6:spade: 7:spade:
      SB checks, Hero bets $0.05, fold, CO calls $0.05, fold, SB calls $0.05

Turn: ($0.40, 3 players) 3:heart:
      SB checks, Hero checks, CO checks

River: ($0.40, 3 players) K:diamond:
      SB bets $0.10, fold, fold

Had ik hier de turn moeten betten en is as played de river niet erg zwak?
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik zei tijdens meekijken dan wel dat je dit moest betten maar ik had niet gezien dat het bord zo vies is. Ik zou zeggen goed gespeeld zo, hij zal dit denk ik niet met minder dan een K doen op river en in ergste geval heeft hij zelfs wel de straat. Pot is mij te klein om hier voor een midpair met slechte kicker nog te callen.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Ik bet de turn hier zeker. Hoewel limpers op dit soort limieten niet heel redelijk zijn, zitten lage kaarten over het algemeen toch wel iets minder vaak in hun range. Spelers kunnen hier prima de flop gecalled hebben met enkel overcards. Je moet dus betten om je hand te protecten tegen de vele slechte kaarten die er nog kunnen vallen. Op de river zou ik dan overigens wel altijd een checkbehind nemen. Je bet de turn dus ook met het doel om een freeshowdown op de river te kunnen pakken.

As played is de river een lastige, maar zou ik zonder verdere reads/info op SB ook wel folden.