NL10 - std broke PF of...?

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ben de ranges om broke te gaan van FR nog gewend dus hoop hiermee ietsje meer te leren.
      de BB die squeezed is totally unknown. Ik lig sowieso voor op zijn range maar ik 4 bet hier niet FR omdat ze JJ- altijd folden en AK af en toe ook nog.

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1709550
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $5.50
      Hero (CO): $24.74
      BTN: $14.59
      SB: $3.46
      BB: $9.20

Pre Flop: ($0.15) Hero is CO with Q :diamond: Q :spade:
      1 fold, Hero raises to $0.30, 1 fold, SB calls $0.25, BB raises to $1.40, Hero calls $1.10, 1 fold

Flop: ($3.10) K :heart: A :heart: 2 :heart: (2 players)
      BB bets $2.22, Hero folds
  • 3 antwoorden
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Zeker niet standaard. Ik call hier zelf liever ook. Omdat je met een 4bet jezelf denk ik isoleert tegen beter, en hoogstens een flip gaat hebben tegen een reg (die zie ik niet met JJ broke gaan)

Als het een sick 84/56 fish is kun je natuurlijk prima 4 betten.

Wel rekening houden met positie, uit positie 4bet ik deze wel. Dan zet ik wel een flink FML als hij 5bet maar call ik denk ik toch.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Farm,

In 6max squeezen ze wel looser (8-10% is zelfs mogelijk op 10NL). We weten helaas niet veel van BB wat meer belangrijk is dan de situatie

Denk dat ik CO vs BB met QQ hier nooit ga folden en niet echt zin heb om te gaan callen als ik weet dat hij TT-JJ kan squeeze/callen. Vooral als je zelf schuift zodat het lijkt dat je AK hebt

Mvg,
      Gerv
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Bedankt.

edit: bedenk me toch net of je wel best meteen shovet aangezien je dan niet kunt balancen met 4bet bluffs... Nja op NL10 is dit niet meteen nodig maar stel nu op NL50 ofzo. Dan dus beter 4b/broke. Maar dan is de vraag of TT/JJ wel niet folden.

Sorry dat ik maar vragen blijf stellen :rolleyes: